کد خبر : 79152
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

پایتخت ۷ با حضور همه بازیگران محبوب بازگشت

پایتخت ۷ با حضور همه بازیگران محبوب بازگشت

به گزارش بازیگر 360 ، پس از انتظارهای طولانی طرفداران، تولید فصل هفتم سریال محبوب «پایتخت» به طور رسمی آغاز شده است. این سریال که از چند ماه پیش کلید خورد، هم‌اکنون با حضور تمامی بازیگران اصلی و اضافه شدن چندین چهره جدید در حال تصویربرداری است. با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان از فصل‌های

به گزارش بازیگر 360 ، پس از انتظارهای طولانی طرفداران، تولید فصل هفتم سریال محبوب «پایتخت» به طور رسمی آغاز شده است. این سریال که از چند ماه پیش کلید خورد، هم‌اکنون با حضور تمامی بازیگران اصلی و اضافه شدن چندین چهره جدید در حال تصویربرداری است.

با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان از فصل‌های قبلی، سازندگان «پایتخت» تصمیم گرفتند تا پس از چند سال وقفه، فصل جدیدی از این سریال پرطرفدار را تولید کنند. در این فصل، تمام شخصیت‌های محبوب و خاطره‌انگیز سریال همچون نقی معمولی، ارسطو، فهیمه و… حضور خواهند داشت و همچنین شاهد اضافه شدن چندین شخصیت جدید به داستان خواهیم بود.

پخش در ایام نوروز ۱۴۰۴

تهیه‌کنندگان سریال «پایتخت ۷» اعلام کرده‌اند که این سریال در ۲۶ قسمت و به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۴ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این خبر مسرت‌بخش برای طرفداران سریال است که می‌توانند بار دیگر لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

با توجه به موفقیت‌های چشمگیر فصل‌های قبلی سریال «پایتخت»، انتظار می‌رود که فصل هفتم نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. داستان‌های جدید، شخصیت‌های محبوب و طنز جذاب از جمله عواملی هستند که می‌توانند موفقیت این سریال را تضمین کنند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn