کد خبر : 79240
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

سریال «چرخ گردون ۲» زودتر از موعد پخش می‌شود

سریال «چرخ گردون ۲» زودتر از موعد پخش می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، تهیه‌کننده سریال کمدی «چرخ گردون» اعلام کرد که پخش فصل دوم این سریال به دلیل تقارن با ایام هفته وحدت، یک هفته زودتر از تاریخ پیش‌بینی شده آغاز می‌شود. سعید مرادی، تهیه‌کننده سریال، گفت: «قرار بود فصل دوم «چرخ گردون» از نیمه مهرماه پخش شود، اما تصمیم گرفتیم که این

به گزارش بازیگر 360 ، تهیه‌کننده سریال کمدی «چرخ گردون» اعلام کرد که پخش فصل دوم این سریال به دلیل تقارن با ایام هفته وحدت، یک هفته زودتر از تاریخ پیش‌بینی شده آغاز می‌شود.

سعید مرادی، تهیه‌کننده سریال، گفت: «قرار بود فصل دوم «چرخ گردون» از نیمه مهرماه پخش شود، اما تصمیم گرفتیم که این سریال از شنبه 31 شهریورماه روی آنتن شبکه دو سیما برود.» او افزود: «با وجود اینکه این تغییر باعث فشرده شدن مراحل پس‌تولید می‌شود، اما از این اتفاق بسیار خرسندیم، چرا که این سریال به یکی از بهترین کنداکتورهای سال برخورد می‌کند.»

سریال «چرخ گردون» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است و در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای، داستان‌هایی طنزآمیز را در دل پارک لاله تهران روایت می‌کند. فصل اول این سریال در ایام دهه فجر سال گذشته با استقبال مخاطبان روبرو شد.

بازیگران جدید فصل دوم:

در فصل دوم این سریال، علاوه بر بازیگران محبوب فصل اول مانند حمید لولایی، علیرضا خمسه و کمند امیرسلیمانی، بازیگرانی همچون رابعه اسکویی، کاظم نوربخش و امیر تاجیک نیز به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.

زمان پخش:

سریال «چرخ گردون ۲» از 31 شهریورماه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn