کد خبر : 79256
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

عصر یخبندان بازمی‌گردد! – بازیگر ۳۶۰

عصر یخبندان بازمی‌گردد! – بازیگر ۳۶۰

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای طرفداران انیمیشن‌های محبوب، جان لگویزمائو، صداپیشه شخصیت دوست‌داشتنی سید در سری انیمیشن‌های عصر یخبندان، از تولید قسمت جدیدی از این مجموعه پربیننده خبر داد. به گزارش کامینگ‌سون، لگویزمائو در برنامه رادیویی !Wait, Wait…Don’t Tell Me اعلام کرده که سازندگان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت «عصر یخبندان

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای طرفداران انیمیشن‌های محبوب، جان لگویزمائو، صداپیشه شخصیت دوست‌داشتنی سید در سری انیمیشن‌های عصر یخبندان، از تولید قسمت جدیدی از این مجموعه پربیننده خبر داد.

به گزارش کامینگ‌سون، لگویزمائو در برنامه رادیویی !Wait, Wait…Don’t Tell Me اعلام کرده که سازندگان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت «عصر یخبندان ۶» هستند. اگرچه جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است، اما این خبر هیجان‌انگیز برای طرفدارانی که سال‌ها منتظر ادامه ماجراهای مانی، دیگو و سید بوده‌اند، بسیار خوشایند خواهد بود.

سری انیمیشن‌های عصر یخبندان از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تاکنون با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است. آخرین قسمت اصلی این مجموعه با عنوان «عصر یخبندان: مسیر برخورد» در سال ۲۰۱۶ اکران شد و پس از آن نیز اسپین‌آف «ماجراهای باک وایلد» در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

با توجه به محبوبیت این مجموعه، انتظار می‌رود که «عصر یخبندان ۶» نیز بتواند موفقیت‌های قبلی را تکرار کند و لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان از هر نسل فراهم آورد.

دیگر صداپیشه‌های این مجموعه محبوب عبارتند از: ری رومانو، دنیس لری، سایمون پگ، جاش پک، جنیفر لوپز و کویین لطیفه.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn