کد خبر : 79275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

رد پیشنهاد بازی در لیگ پرتغال و برزیل به خاطر پیوستن به پرسپولیس

رد پیشنهاد بازی در لیگ پرتغال و برزیل به خاطر پیوستن به پرسپولیس

به گزارش ساناپرس،لوکاس ژوائو می‌گوید با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف دریافت کرده بود، پرسپولیس بهترین گزینه برای او محسوب می‌شد. لوکاس ژوائو، مهاجم پرتغالی جدید پرسپولیس که روز گذشته وارد تهران شد، امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و رسما قرارداد یک‌ساله خود را امضا کرد. او پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس

به گزارش ساناپرس،لوکاس ژوائو می‌گوید با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف دریافت کرده بود، پرسپولیس بهترین گزینه برای او محسوب می‌شد.

لوکاس ژوائو، مهاجم پرتغالی جدید پرسپولیس که روز گذشته وارد تهران شد، امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و رسما قرارداد یک‌ساله خود را امضا کرد. او پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضور در ایران و تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در این تیم به روز‌های اوج خود برگردد.
بخوانید…
نقشه خطرناک تیم عربستانی برای پرسپولیس
هشدار جدی؛ دشمنی با پرسپولیس آغاز شده است

او در ابتدا در مورد دلیل حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: من پرسپولیس را به‌خاطر این انتخاب کردم که می‌دانم چه باشگاه بزرگی است و چقدر در این چند سال اخیر افتخارات متعددی را کسب کرده است. مطمئنا باشگاهی که پروژه‌ها و برنامه‌های بزرگی از جمله حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، می‌تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. من می‌دانم پرسپولیس یک پایگاه هواداری بزرگ دارد و برای هر بازیکنی یک افتخار و حس خوب است که مقابل هواداران پرتعداد بازی کند.

مهاجم پرتغالی سرخ‌ها در پاسخ به اینکه آیا صحبتی با خوان کارلوس گاریدو داشته است، عنوان کرد: در این چند روز به‌خاطر برنامه‌های سنگین و سفر‌هایی که برای رسیدن به ایران داشتم، با ایشان صحبتی نداشتم، اما قطعا فردا زمان خوبی است که با ایشان هم درباره کاری که قرار است با هم انجام بدهیم، هم مسائل فنی صحبت کنم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn