کد خبر : 79309
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

پیروزی مقابل استقلال حس خوبی بود/ در حال ساخت یک تیم جدید هستیم

پیروزی مقابل استقلال حس خوبی بود/ در حال ساخت یک تیم جدید هستیم

میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در کنفرانس خبری پیش از بازی شمس آذر گفت: فردا انتظار بازی ساده‌ای نداریم. تیم شمس آذر فوتبال خوبی را مقابل استقلال تهران به نمایش گذاشت و حریفی قابل احترام هستند. چیزی که برایم مهم است وضعیت تیم خودم است‌. شخصا دوست دارم فردا یک‌سری مسائل خوب ببینم. این سرمربی

میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در کنفرانس خبری پیش از بازی شمس آذر گفت: فردا انتظار بازی ساده‌ای نداریم. تیم شمس آذر فوتبال خوبی را مقابل استقلال تهران به نمایش گذاشت و حریفی قابل احترام هستند. چیزی که برایم مهم است وضعیت تیم خودم است‌. شخصا دوست دارم فردا یک‌سری مسائل خوب ببینم.

این سرمربی ادامه داد: همچنین واکنش خوب پس از پیروزی مقابل استقلال تهران مهم است چراکه معمولا وقتی مقابل تیم مدعی پیروز می‌شوید سرخوشی و رضایت بخشی بین تیم پخش می‌شود. از بازی فردا انتظار این را دارم که شخصیتم مشخص شود. جا دارد از مسئولین ورزشگاه که در حفظ چمن کوشا بودند تشکر کنم.

او در مورد اینکه انتظارات پس از پیروزی برابر استقلال تهران بالا رفته گفت: جواب شما را فوتبال فردای ما مشخص می‌کند. شاید فوتبال طوری باشد که خوب نباشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. همچنین ممکن است شمس آذر خوب نباشد و پیروز شود. فوتبال قابل پیشبینی نیست و هنوز به آمادگی صد در صد نرسیدم. ما در حال ساخت یک تیم جدید هستیم. مدیریت باشگاه شرایطی را مهیا می‌کنند که در شرایط نرمال پیشرفت کنیم.

بوژوویچ در مورد غایبین تیمش گفت: به جز ابوالفضل کوهی همه هستند.

او در مورد افزایش سقف بودجه برای ۴ باشگاه گفت: به نظرم تیم‌هایی که نماینده ما هستند باید حمایت شوند و بودجه‌شان افزایش پیدا کند. امیدوارم بودجه ما را هم اضافه کنند البته در بازی‌های آسیایی نیستیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه عنوان کرد: تیم را داریم پله پله می‌سازیم. خیلی سخت است که بگویم در انتهای فصل چه کار خواهیم کرد. وقتی تیمی مثل استقلال تهران را می‌برید حس خوبی است اما مهم است که ۳ امتیاز بازی فردا را بگیریم. امیدوارم با جو خوبی که حاکم است نتایج خوبی بگیریم. من نمی‌توانم ۱۱ بازیکن بازی فردا را الان بگویم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn