کد خبر : 79391
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۱۸

شهادت ماموران فراجا در حملهٔ تروریستی در میرجاوه/ گروه تروریستی جیش‌العدل مسئولیت حمله را برعهده گرفت/ ویدئوی لحظه تیراندازی

شهادت ماموران فراجا در حملهٔ تروریستی در میرجاوه/ گروه تروریستی جیش‌العدل مسئولیت حمله را برعهده گرفت/ ویدئوی لحظه تیراندازی

براساس شنیده‌ها؛ بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ بنزین تعداد ۳نفر از نیروهای هنگ مرزی (۲سرباز و یک کادر) به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند. امیر ابراهیم زاده، پارسا سوزنی و امین نارویی در حمله گروهک تروریستی جیش‌العدل به خودروی هنگ مرزی میرجاوه


براساس شنیده‌ها؛ بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ بنزین تعداد ۳نفر از نیروهای هنگ مرزی (۲سرباز و یک کادر) به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

امیر ابراهیم زاده، پارسا سوزنی و امین نارویی در حمله گروهک تروریستی جیش‌العدل به خودروی هنگ مرزی میرجاوه به شهادت رسیدند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیروهای مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

شمس‌آبادی ادامه داد: بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

گروه تروریستی جیش‌العدل مسئولیت حمله میرجاوه را برعهده گرفت

 گروه تروریستی جیش‌العدل (الظلم) با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را که منجر به شهادت سه نفر از نیروهای فراجا و همچنین مجروح شدن یک شهروند شده بود را  برعهده گرفت.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn