کد خبر : 79509
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۵

صبحانه خبری، ۲۳ شهریور ۱۴۰۳؛ از شهادت سه نفر در حمله تروریستی به خودروی کارکنان هنگ مرزی میرجاوه تا ادعای اسارت دو ایرانی در جریان حمله اسرائیل به سوریه و سفر اولین رئیس جمهور ایران به اقلیم کردستان عراق

صبحانه خبری، ۲۳ شهریور ۱۴۰۳؛ از شهادت سه نفر در حمله تروریستی به خودروی کارکنان هنگ مرزی میرجاوه تا ادعای اسارت دو ایرانی در جریان حمله اسرائیل به سوریه و سفر اولین رئیس جمهور ایران به اقلیم کردستان عراق

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.   واکنش مسکو به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اتهام‌زنی غرب درباره ارسال موشک‌های ایرانی به این کشور گفت که «بارها

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

 

واکنش مسکو به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اتهام‌زنی غرب درباره ارسال موشک‌های ایرانی به این کشور گفت که «بارها شواهد معتبری ارائه شده که نشان می‌دهد چنین همکاری وجود ندارد».

 

دوره آموزش اعمال یداوی توسط مدعیان طب اسلامی غیرقانونی است

دادستان دادسرای انتظامی نظام پزشکی کرج طی نامه‌ای خطاب به دادستان دادستان عمومی و انقلاب کرج، با اشاره به انتشار آگهی دوره غیرقانونی با عنوان «دوره آموزش اعمال یداوی» که توسط مدعیان طب اسلامی برگزار می‌شود، خواستار برخورد بازدارنده دادستانی با برگزاری این جلسه شد.

 

ناو آمریکایی که با ادعای مقابله با حمله احتمالی ایران به منطقه آمده بود به آمریکا برمی‌گردد

آمریکا ناو یو‌اس‌اس تئودور روزولت را که برای دفاع از اسرائیل در برابر حمله احتمالی جمهوری اسلامی در پی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران در منطقه نگاه داشته بود، به آمریکا بازمی‌گرداند.

 

اسارت دو ایرانی در جریان حمله اسرائیل به مصیاف سوریه تکذیب شد

خبرگزاری تسنیم نوشت: یک منبع آگاه گفت که ادعای برخی منابع صهیونیستی مبنی بر اسارت سرباز یا شخصیت ایرانی توسط اسرائیل کذب محض است.

 

استعفای متهم اصلی شکست اطلاعاتی اسرائیل در عملیات هفتم اکتبر حماس

همان‌گونه که پیش از این رسانه‌های اسرائیل از قصد فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش این رژیم برای کناره گیری از سمتش گفته بودند، او امروز استعفای خود را ارائه کرد.

 

اکسیوس: اسرائیل با اطلاع آمریکا یک پایگاه موشکی ساخت ایران را در سوریه هدف گرفت

اکسیوس (پایگاه خبری آمریکایی) در گفتگو با برخی منابع مدعی شد: یگان نخبه ارتش اسرائیل هفته جاری یک کارخانه ساخت موشک‌های نقطه زن که در زیرزمین احداث شده، در حمله‌ای در سوریه منهدم کرد.

 

انفجار شدید خودرو در الرمله؛ ۴ شهرک‌نشین اسرائیلی کشته شدند

بنا به اعلام پلیس اسرائیل انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر الرمله ۴ کشته بر جای گذاشت. بنا به اعلام رسانه‌های اسرائیلی وقوع انفجار به آتش‌سوزی و گسترش حریق به مغازه‌های تجاری مجاور منجر شده است.

 

کامالا هریس با اختلافی گسترده از ترامپ پیشی گرفت

طبق تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده توسط «رویترز و موسسه ایپسوس که شامگاه امروز توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده معاون رئیس‌جمهور آمریکا، ۴۷ درصد به ۴۲ درصد از دونالد ترامپ پیشی گرفته و برتری خود را پس از مناظره علیه رئیس‌جمهور سابق که رأی‌دهندگان عمدتا فکر می‌کنند او برنده شده است، افزایش داده است.

 

عربستان آموزش زبان چینی را در مدارس آغاز کرد 

عربستان سعودی اعلام کرد که با هدف ارتقای مهارت‌های زبانی دانش‌آموزان این کشور و بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی گسترده‌تر در آینده، آموزش زبان چینی را در مدارس این کشور آغاز کرده است.

 

بیانیه تروئیکای اروپا و آمریکا: ایران در مورد مواد و فعالیت‌های تورقوزآباد و ورامین توضیحات فنی معتبری ارائه نکرده 

تروئیکای اروپا و آمریکا در بیانیه خود در نشست شورای حکام آژانس اتمی بار دیگر ادعاها درباره نحوه همکاری ایران با آژانس اتمی و پایبندی ایران به تعهدات ذیل توافق‌نامه جامع پادمانی را مطرح کردند.

 

پاشینیان: تنها ارمنستان مسئول تامین امنیت راه ارتباطی آذربایجان با نخجوان است

نخست‌وزیر ارمنستان تاکید کرد «بر اساس توافق، احداث خطوط حمل‌ونقل جدید که نخجوان را به مناطق غربی آذربایجان وصل می‌کند، تضمین خواهد شد»

 

بارزانی: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود

نیچروان نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

 

رئیس‌جمهور اوکراین: تا این لحظه هیچ مدرکی درمورد انتقال موشک‌ها از سوی تهران به روسیه وجود ندارد

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین گفت که «تا این لحظه» هیچ مدرکی درباره استفاده روسیه از موشک‌های بالستیک ایران وجود ندارد.

 

حمله تروریستی به خودروی کارکنان هنگ مرزی میرجاوه و شهادت ۳ نفر

بنا به اعلام منابع آگاه ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سواری پژوپارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد. در این اقدام تروریستی ۳ نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شدند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn