کد خبر : 79805
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

پیروزی تیم شطرنج بازان مردان و زنان ایران مقابل پرتغال و السالوادور

پیروزی تیم شطرنج بازان مردان و زنان ایران مقابل پرتغال و السالوادور

تیم ملی شطرنج مردان و زنان ایران در دومین بازی شان در المپیاد جهانی شطرنج مقابل پرتغال و السالوادور به پیروزی رسیدند. دور دوم چهل و پنجمین المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی مجارستان با حضور نزدیک به ۲۰۰ کشور برگزار شد که نمایندگان کشورمان در بخش مردان توانستند پرتغال را شکست دهند و در بخش

تیم ملی شطرنج مردان و زنان ایران در دومین بازی شان در المپیاد جهانی شطرنج مقابل پرتغال و السالوادور به پیروزی رسیدند.

دور دوم چهل و پنجمین المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی مجارستان با حضور نزدیک به ۲۰۰ کشور برگزار شد که نمایندگان کشورمان در بخش مردان توانستند پرتغال را شکست دهند و در بخش زنان مقابل السالوادور به پیروزی رسیدند.

محمدامین طباطبایی، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سینا موحد با سرمربی‌گری الکساندر گریشوک در دور دوم مقابل تیم پرتقال دست به مهره شدند. سینا موحد و بردیا دانشور با شکست رقبای خود هر کدام یک امتیاز و پویا ایدنی و محمدامین طباطبایی با تساوی مقابل حریف پرتقالی خود هر یک ۵/. امتیاز برای تیم ملی بدست آوردند. در نهایت شطرنج بازان ایرانی با نتیجه ۳ بر یک حریف پرتغالی را شکست دادند.

همچنین تیم ملی زنان کشورمان با ترکیب مبینا علی‌نسب، طناز ازلی، ستایش کریمی، پروا بهزاد نظیف به سرمربی‌گری همایون توفیقی توانست با نتیجه ۴ برصفر السالوادور را شکست دهد و دومین پیروزی خود را با اقتدار بدست آورد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn