کد خبر : 80008
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

VAR مانع کامبک شمس آذر و استقلال خوزستان/ تقسیم امتیازها در قزوین

VAR مانع کامبک شمس آذر و استقلال خوزستان/ تقسیم امتیازها در قزوین

تیم‌های استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین امشب در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. تیوی بیفوما در دقیقه ۲۵ ابتدا گل اول را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند که با تصمیم داور گل آفساید اعلام شد اما با بررسی کمک

تیم‌های استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین امشب در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

تیوی بیفوما در دقیقه ۲۵ ابتدا گل اول را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند که با تصمیم داور گل آفساید اعلام شد اما با بررسی کمک داور ویدیویی در نهایت گل مورد قبول واقع شد. شمس‌آذری‌ها در دقیقه ۵+۴۵ با گل به خودی بهروز بارانی به گل تساوی رسیدند تا در نیمه نخست بازنده نباشند.

در نیمه دوم میلاد فخرالدینی در دقیقه ۶۱ گل دوم شمس‌آذر را به ثمر رساند که با اعلام کمک داور ویدیویی این گل مردود اعلام شد. در دقیقه ۸۱ علی وزیری پناه گل دوم شمس‌آذر را به ثمر رساند تا تیم سعید دقیقی در آستانه نخستین پیروزی فصل قرار بگیرد اما حامد بحیرایی در دقیقه ۳+۹۰ گل تساوی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند.

این بار باز هم آبی‌های خوزستان بودند که با گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۹۵ می‌توانستند برنده بازی باشند اما با اعلام کمک داور ویدیویی گل مردود اعلام شد تا همه چیز ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به تساوی ختم شود.

استقلال خوزستان با این تساوی با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

شمس آذر نیز با همین نتیجه ۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم جای گرفت.

بیشتر بخوانید: چهارمین پیروزی سپاهان برای تثبیت صدرنشینی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn