کد خبر : 80128
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۹

تداوم بازی با وجود درگذشت یک هوادار پوئن منفی برای فوتبال ماست

تداوم بازی با وجود درگذشت یک هوادار پوئن منفی برای فوتبال ماست

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شامگاه جمعه در نشست پس از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی و در وضعیتی که به دلیل درگذشت یکی از هواداران تیم ملوان در شرایطی روحی مناسبی نبود، افزود: به ما گفتند هوادارانمان به هوش و حالش خوب است ولی من متاسفم برای

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شامگاه جمعه در نشست پس از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی و در وضعیتی که به دلیل درگذشت یکی از هواداران تیم ملوان در شرایطی روحی مناسبی نبود، افزود: به ما گفتند هوادارانمان به هوش و حالش خوب است ولی من متاسفم برای خودم و کلیه مسوولان برگزاری مسابقه. واقعا ادامه این بازی ارزش نداشت و این که بازی ادامه پیدا کرد یک پوئن خیلی منفی است.

وی ادامه داد: بنده به شخصه تمرکز لازم در بازی امروز را از همان دقیقه که این اتفاق افتاد، نداشتم و از دقیقه‌ای که این اتفاق افتاد، من از مسوولان وضعیت هوادار را جویا شدم.

وی اظهار کرد: یک سوال از مسوولان دارم! آیا واقعا فوتبال اینقدر ارزش دارد که همه ما را درگیر موضوعی کند تا جان یک هوادار به خطر بیافتد؟

سرمربی ملوان گفت: در جریان بازی به ما گفتند چیزی نشده است، ولی بگمانم فقط به خاطر این بود که بازی ادامه پیدا کند ولی آیا ارزش دارد که جان یک انسان از دست برود و ما همچنان بازی کنیم.

زارع اضافه کرد: بنده به شخصه صحنه پنالتی را ندیدم و من فکر نمی‌کنم این فوتبال اصلا چنین ارزشی داشته باشد، بازی کنیم و ببریم یا ببازیم و همدیگر را بزنیم. که آخرش چه شود؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بیان کرد: صحنه‌های مشابه این اتفاق را در دنیا دیده‌ایم که در چنین شرایطی بازی را قطع می‌کنند و من اینجا خواهش کردم و گفتم که نمی‌توانم تیمم را بیرون بکشم که اگر این کار را بکنم، هزار داستان درست می‌شود.

وی افزود: وضعیت هوادار را پرسیدیم و گفتند چنین اتفاقی اصلا نیفتاده و اعلام کردند هوادار ملوان کاملا به هوش است ولی بعد فهمیدیم که هوادار عزیز ما از دنیا رفته و من واقعا متاسفم و درک این اتفاق برای من سخت است.

وی خاطرنشان کرد: ناراحتی بیشتر من بابت رفتارهایی است که باعث شد جان یک انسان از دست برود ولی ما همچنان با دروغ و حرف‌هایی که فکر می‌کنم جایش اینجا نیست، بازی را ادامه دادیم.

«زارع» درباره مسائل فنی مسابقه صحبت چندانی نکرد و افزود: بازی جانداری بود و موقعیت‌های صد در صد گل داشتیم و این موقعیت‌ها هشتاد نود درصد هم نبود بلکه صد در صد بود؛ البته سپاهان هم موقعیت‌های خوبی داشت و در کل بازی جانداری بود ولی واقعا ارزش نداشت که این بازی با هر نتیجه‌ای تمام بشود.

وی در انتها ضمن عذرخواهی گفت: بنده کنفرانس را ترک می‌کنم زیرا شرایط روحی خوبی ندارم و خبرنگاران این امر را حمل بر بی‌ادبی نگذارند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn