کد خبر : 80841
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد “دکستر” مشخص شد

تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد “دکستر” مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال جنایی پرطرفدار “دکستر” بالاخره به انتظارشان پایان دادند. پارامونت پلاس و شبکه شوتایم به تازگی تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد این مجموعه را اعلام کردند. طبق اعلام رسمی، سریال “دکستر: گناه اصلی” (Dexter: Original Sin) از تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) از طریق پارامونت پلاس پخش خواهد

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال جنایی پرطرفدار “دکستر” بالاخره به انتظارشان پایان دادند. پارامونت پلاس و شبکه شوتایم به تازگی تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد این مجموعه را اعلام کردند.

طبق اعلام رسمی، سریال “دکستر: گناه اصلی” (Dexter: Original Sin) از تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) از طریق پارامونت پلاس پخش خواهد شد. دو روز بعد، یعنی در تاریخ 15 دسامبر 2024 (25 آذر 1403)، این سریال از شبکه شوتایم نیز به روی آنتن خواهد رفت.

داستانی از تبدیل شدن یک دانش‌آموز به یک قاتل سریالی

این سریال پیش‌درآمد که در 10 قسمت تولید شده است، به سال 1991 بازمی‌گردد و 15 سال قبل از وقایع سریال اصلی را روایت می‌کند. در این سریال، شاهد خواهیم بود که چگونه دکستر مورگان جوان از یک دانش‌آموز معمولی به یک قاتل سریالی تبدیل می‌شود.

پاتریک گیبسون در نقش دکستر مورگان جوان، کریستین اسلیتر در نقش هری مورگان (پدر دکستر) و مالی براون در نقش دبرا مورگان (خواهر دکستر) از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند. همچنین، ستارگانی همچون سارا میشل گلر، پاتریک دمپسی و جو پانتولیانو نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

بازگشت سازنده اصلی و تولید اسپین‌آف‌های جدید

کلاید فیلیپس، خالق سریال اصلی “دکستر”، برای ساخت این پیش‌درآمد بازگشته است و به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه فعالیت می‌کند. “دکستر: گناه اصلی” دومین اسپین‌آف مجموعه “دکستر” پس از سریال “دکستر: خون تازه” (Dexter: New Blood) محسوب می‌شود.

علاوه بر این، سریال دیگری با عنوان “دکستر: رستاخیز” (Dexter: Resurrection) نیز در دست ساخت است که قرار است داستان دکستر را پس از وقایع سریال “خون تازه” ادامه دهد. مایکل سی هال نیز برای بازگشت به نقش دکستر مورگان در این سریال تأیید شده است.

با اعلام تاریخ پخش سریال “دکستر: گناه اصلی”، طرفداران این مجموعه می‌توانند با خیالی آسوده منتظر یک سریال جذاب و پر از هیجان باشند. این سریال نه تنها به دنیای “دکستر” عمق بیشتری می‌بخشد، بلکه به درک بهتر شخصیت پیچیده دکستر مورگان کمک خواهد کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn