کد خبر : 80908
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

مراحل گریم الناز شاکردوست در نمایش «نبرد رستم و سهراب»

مراحل گریم الناز شاکردوست در نمایش «نبرد رستم و سهراب»

به گزارش بازیگر 360 ، الناز شاکردوست، بازیگر سینما و تلویزیون، ویدیویی از پشت صحنه‌ی نمایش «نبرد رستم و سهراب» منتشر کرده است که در آن مراحل گریم متفاوتش برای ایفای نقش تهمینه به نمایش گذاشته شده است. در این ویدیو، هنرمندان گریم با استفاده از تکنیک‌های خاص، چهره ی الناز شاکردوست را به گونه‌ای

به گزارش بازیگر 360 ، الناز شاکردوست، بازیگر سینما و تلویزیون، ویدیویی از پشت صحنه‌ی نمایش «نبرد رستم و سهراب» منتشر کرده است که در آن مراحل گریم متفاوتش برای ایفای نقش تهمینه به نمایش گذاشته شده است.

در این ویدیو، هنرمندان گریم با استفاده از تکنیک‌های خاص، چهره ی الناز شاکردوست را به گونه‌ای تغییر داده‌اند که به شخصیت تاریخی تهمینه در شاهنامه نزدیک‌تر شود. گریم صورت، مو و لباس او به طور کامل متناسب با نقش طراحی شده است.

نمایش «نبرد رستم و سهراب» یکی از پروژه‌های بزرگ تئاتری سال‌های اخیر است که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است. الناز شاکردوست در این نمایش در کنار بازیگرانی چون امیر آقایی و سینا مهراد ایفای نقش می‌کند.

انتشار این ویدیو با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی طرفداران الناز شاکردوست و علاقه‌مندان به تئاتر همراه بوده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به تلاش و دقت گروه گریم برای خلق این چهره متفاوت اشاره کرده‌اند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn