کد خبر : 80981
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

پیشنهاد یک فصل 35 میلیارد هم انصاری فرد را راضی نکرد پیراهن استقلال را بپوشد

پیشنهاد یک فصل 35 میلیارد هم انصاری فرد را راضی نکرد پیراهن استقلال را بپوشد

حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال را باید به طور قطعی منتفی دانست. به گزارش «شایسانیوز» به نقل از فوتبالی، در طی یکی دو هفته گذشته از بازیکن سابق تیم ملی به عنوان جدیدترین گزینه جواد نکونام برای تقویت خط حمله استقلال نام برده می‌شد. بازیکنی که بعد از جدایی از آریس یونان، فعلا بدون تیم

حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال را باید به طور قطعی منتفی دانست.

به گزارش «شایسانیوز» به نقل از فوتبالی، در طی یکی دو هفته گذشته از بازیکن سابق تیم ملی به عنوان جدیدترین گزینه جواد نکونام برای تقویت خط حمله استقلال نام برده می‌شد. بازیکنی که بعد از جدایی از آریس یونان، فعلا بدون تیم است. البته کریم انصاری‌فرد با هیچ رسانه‌ای در این باره مصاحبه نکرده اما چندین عکس مشترک بین نکونام و انصاری‌فرد در دوران لژیونری در اوساسونا و همچنین تیم ملی، باعث شد به این خبر دامن زده شود. ضمن اینکه هم نکونام و هم انصاری‌فرد از برجسته‌ترین حامیان کارلوس کی‌روش در تیم ملی و در واقع جز باند حامیان او بودند که همه جوره پای سرمربی وقت تیم ملی ایستادند.

طی روزهای گذشته اخباری درباره منتفی شدن بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران مطرح شده بود و حالا اخبار رسمی حاکی از آن است که کاپیتان سابق تیم ملی، تا اطلاع ثانوی در فوتبال ایران، بازی نخواهد کرد.

طبق شنیده‌ها استقلال حاضر بوده برای یک فصل، تا 700 هزار یورو به انصاری‌فرد پرداخت کند اما آخرین پیغام مدیر برنامه‌های این بازیکن به استقلال این بوده که کریم، قطعا به ایران نمی‌آید. 

او هیچ اختلاف مالی با استقلال نداشته بلکه به دلیل شرایط خانوادگی – همسر انصاری‌فرد، اهل یونان است – و نمی خواهد در ایران زندگی کند و بنابر این باید حضور این بازیکن در استقلال یا هر تیم لیگ برتری دیگری را منتفی دانست. ضمن اینکه کریم انصاری‌فرد، سبقه پرسپولیسی بودن هم دارد و شاید این قضیه هم در استقلالی نشدن او تاثیر هم داشته باشد اما مهم ترین مساله راضی نشدن همسر انصاری‌فرد است. 

این شرایط، در مورد سامان قدوس هم صدق می‌کند و هافبک فصل گذشته برنتفورد انگلیس که هر از گاهی در بازار شایعات به استقلال یا پرسپولیس لینک می‌شود اما به خاطر شرایط خانوادگی‌ و همسرش که نمی‌خواهد در ایران زندگی کند، امکان بازی در ایران را ندارد.

حالا باید منتظر ماند و دید که تکلیف خط حمله استقلال چه خواهد شد. فعلا که خبری از جدایی آرمان رمضانی نیست و گویا جواد نکونام قصد دارد یک مهاجم خارجی جدید به تیمش اضافه کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn