کد خبر : 80991
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

گزارش لحظه به لحظه لیگ برتر / خیبر گل مساوی را زد، چادرملو از نساجی پیش است، مساوی در اراک

گزارش لحظه به لحظه لیگ برتر / خیبر گل مساوی را زد، چادرملو از نساجی پیش است، مساوی در اراک

به گزارش خبرورزشی هفته چهارم لیگ برتر بیست و چهارم امشب با برگزاری ۳ دیدار دنبال می شود. طبق برنامه امشب نساجی باید از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف چادرملو اردکان یزد می رفت که به دلیل رعایت نشدن سهمیه ده درصد سکوها این بازی با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر در یزد آغاز شد. همچنین قرار

به گزارش خبرورزشی هفته چهارم لیگ برتر بیست و چهارم امشب با برگزاری ۳ دیدار دنبال می شود. طبق برنامه امشب نساجی باید از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف چادرملو اردکان یزد می رفت که به دلیل رعایت نشدن سهمیه ده درصد سکوها این بازی با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر در یزد آغاز شد.

همچنین قرار بود بازی آلومینوم اراک و هوادار نیز از ساعت ۱۹:۰۰ در اراک آغاز شود که به دلیل دیر رسیدن دوربین های صدا و سیما و تجهیزات وی ای آر، بازی با نیم ساعت تاخیر سوت خورد.

سومین و آخرین بازی امشب هم بازی فولاد و خیبر است که از ساعت ۱۹:۳۰ طبق برنامه آغاز شد.

خبرورزشی شما را در جریان لحظه به لحظه این دیدارها قرار می دهد.

ساعت ۱۹:۳۰: بازی در اهواز و اراک تازه شروع شده اما بازی نساجی و چادرملو در یزد به دقیقه ۱۲ رسیده است. صفر-صفر اما با دو کارت زرد؛ یکی برای پاپی از چادر ملو و یکی هم برای حامد پاکدل نساجی. درگیری دقیقه ۶ برای هر دو بازیکن کارت زرد داشت.

در اولین موقعیت جدی بازی اهواز، دروازه بان فولاد پاس اشتباه به مهاجم خیبر می دهد و ضربه مهاجم خیبر با برخورد به تیر افقی دروازه و خط دروازه به زمین برمی گردد. خرم آبادی ها اعتقاد به عبور توپ از خط دروازه دارند و نظر داور و کمکش اصلا به اعتقاد آنها نزدیک نیست!

گل برای فولاد؛ زننده گل علی اصغر اعرابی

روی اشتباه تونی باتیستا دروازه بان خارجی خیبر که موفق به مهار ضربه آرام ساسان انصاری نشد، اعرابی خود را به توپ رساند و دروازه خیبر را گشود.

ساعت ۱۹:۴۵: فولاد یک بر صفر از خیبر خرم آباد پیش افتاده است. علی اصغر اعرابی دقیقه ۹ گلزنی کرده و این بازی تا دقیقه ۱۵، به سود فولاد جریان دارد اما دو بازی دیگر هنوز بدون گل دنبال می شود. با این تفاوت که در اراک دقیقه ۱۵ است و در یزد دقیقه ۲۷…

ساعت ۲۰:۰۰: در یزد، داور دو کارت زرد د یگر به بازیکنان نساجی داده اما بازی تا دقیقه ۴۲ همچنان بدون گل مساوی است. سیامک نعمتی و مهرداد رضایی کارت زرد گرفته اند.

در اراک بازی همچنان بدون گل است. تنها اتفاق مهم این بازی هم همان کارت زردی است که امین جهان کهن گرفت.  در اهواز هم بازی با همان تک گل اعرابی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد دنبال می شود.

ساعت ۲۰:۱۵: بازی نساجی و چادرملو بدون گل به پایان نیمه اول رسید و تیم ها برای استراحت به زختکن رفتند و بازی های اهواز و اراک هم به دقیقه ۴۵ نزدیک می شود. فولاد همچنان یک بر صفر از خیبر پیش است و تک گل این تیم را اعرابی زده که قبلا وقتی در شمس آذر بازی می کرد، سابقه گل زدن به خیبر در لیگ آزادگان را داشت. بازی اراک هم بدون گل مساوی دنبال می شود.

ساعت۲۰:۲۰: در اهواز، موسی کولی بالی کارت زرد گرفت. داور ۳ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان تک گل اعرابی به پایان رسید. در اراک هم آلومینیوم و هوادار بدون گل به رختکن رفتند.

ساعت ۲۰:۳۰: آغاز نیمه دوم بازی نساجی و چادر ملو در یزد.

گل برای چادرملو؛ زننده گل هادی حبیبی نژاد

دقیقه ۵۶ بازی یزد، چادرملو با گل هادی حبیبی نژاد روی پاس علی خدادادی از میهمان خود پیش افتاد.

ساعت ۲۰:۴۵: بازی یزد تا دقیقه ۶۰ با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو در جریان است و دو بازی دیگر تا دقیقه ۵۰ با همان نتایج نیمه اول دنبال می شود. فولاد با یک گل از میهمان خود خیبر خرم آباد پیش است و آلومینیوم و هوادار بدون گل به کار خود ادامه می دهند.

ساعت ۲۱:۰۰: بازی یزد به دقیقه ۷۵ رسید و شاگردان سعید اخباری همچنان با تک گل هادی حبیبی نژاد از شاگردان ساکت الهامی پیش هستند. بازی اهواز و اراک هم حوالی دقیقه ۶۵ است. در اهواز فولاد یک بر صفر پیش است و در اراک، بازی بدون گل مساوی است.

گل مساوی برای خیبر خرم آباد

محمد طاها طباطبایی روی پاس علیرضا دغاغله در دقیقه ۷۱ بازی را به مساوی کشاند.

ساعت ۲۱:۱۵: بازی چادرملو و نساجی به دقیقه ۹۰ رسیده و میزبان با تک گلی که زد پیش است، دو بازی دیگر هم به دقیقه ۸۰ رسیده و هر دو مساوی است فقط با این تفاوت که در اهواز فولاد و خیبر یک – یک هستند و در اراک، آلومینیوم و هوادار بدون گل!

در همین رابطه؛  گزارش لحظه به لحظه بازی‌های لیگ برتر/ شب آفتابی اصفهان، شب شکست تراکتور در تبریز و شب طولانی «وی‌ای‌آر بازی» در قزوین!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn