کد خبر : 81024
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

آفریقایی های جذابی که این فصل چشم پرسپولیس را گرفتند

آفریقایی های جذابی که این فصل چشم پرسپولیس را گرفتند

پرسپولیس تغییرات زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی به خود دید و بعد از رفتن چند ستاره از این تیم، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنان جدید کردند. به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس در تابستان ۳ بازیکن خارجی جذب کرد که آخرین آن لوکاس ژوائو بود. نکته جالب در خصوص

پرسپولیس تغییرات زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی به خود دید و بعد از رفتن چند ستاره از این تیم، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنان جدید کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس در تابستان ۳ بازیکن خارجی جذب کرد که آخرین آن لوکاس ژوائو بود. نکته جالب در خصوص خارجی‌های جذب شده توسط باشگاه پرسپولیس این است که هر سه خارجی جدید این تیم آفریقایی هستند که در نوع خودش جالب توجه است.

یکی دیگر از نکات جالب توجه خارجی‌های جدید پرسپولیس این است که پرسپولیس برای اولین بار از کشور‌های این نفرات بازیکن جذب کرده است.

پرسپولیس تا امروز از مراکش، الجزایر و آنگولا بازیکن در تیمش نداشته ولی حالا ایوب العملود مراکشی، الکسیس گندوز الجزایری و لوکاس ژوائوی آنگولایی را در ترکیب خود دارد که در نوع خودش جالب توجه است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn