کد خبر : 81376
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

ترکیب احتمالی الغرافه قطر مقابل استقلال/ «خوسلو» در نوک حمله

ترکیب احتمالی الغرافه قطر مقابل استقلال/ «خوسلو» در نوک حمله

تیم فوتبال الغرافه قطر که برای دیدار با تیم استقلال در تهران حضور دارد فردا دوشنبه رو در روی نماینده کشورمان قرار خواهد گرفت. تیم فوتبال الغرافه قطر در دور اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید فردا شب (دوشنبه ۲۶ شهریور) به مصاف تیم فوتبال استقلال برود و قرار است این دیدار در ورزشگاه

تیم فوتبال الغرافه قطر که برای دیدار با تیم استقلال در تهران حضور دارد فردا دوشنبه رو در روی نماینده کشورمان قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال الغرافه قطر در دور اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید فردا شب (دوشنبه ۲۶ شهریور) به مصاف تیم فوتبال استقلال برود و قرار است این دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس و با ظرفیت ۸ هزار نفر برگزار شود.

رسانه‌های قطری خبر دادند که «پدرو مارتینز» سرمربی الغرافه برای بازی با استقلال از سیستم ۳-۳-۴ استفاده خواهد کرد و در ترکیب تیمش از خلیفه ابوبکر، ماتیاس نانی، جانگ هیون سون، عبدالله یوسف، سیف الدین، مادیبو، فابریتزیو دیاز، فرجانی ساسی، فلورینن کومان، احمد الجانحی و خوسلو استفاده خواهد کرد.

 لازم به ذکر است که مارتینز در این بازی تصمیم گرفته تا از ستاره سابق رئال مادرید (خوسلو) از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده کند.

این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn