کد خبر : 81724
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

سینا حجازی با پیامی کوتاه پدر را بدرقه کرد + تصویری خاص از رفاقت جاودانه‌ صدر الدین حجازی و سینا

سینا حجازی با پیامی کوتاه پدر را بدرقه کرد + تصویری خاص از رفاقت جاودانه‌ صدر الدین حجازی و سینا

به گزارش بازیگر 360 ، درگذشت ناگهانی صدر الدین حجازی، هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون، جامعه هنری کشور را در سوگ فرو برد. این بازیگر توانا که به دلیل ابتلا به سرطان پیشرفته و سکته مغزی مدتی را در کما به سر می‌برد، پس از تحمل رنج فراوان، دار فانی را وداع

به گزارش بازیگر 360 ، درگذشت ناگهانی صدر الدین حجازی، هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون، جامعه هنری کشور را در سوگ فرو برد. این بازیگر توانا که به دلیل ابتلا به سرطان پیشرفته و سکته مغزی مدتی را در کما به سر می‌برد، پس از تحمل رنج فراوان، دار فانی را وداع گفت.

سینا حجازی، فرزند این هنرمند بزرگ، با انتشار پستی احساسی در اینستاگرام، از درگذشت پدرش خبر داد و با جمله‌ای کوتاه و پر از اندوه، به این جدایی تلخ واکنش نشان داد: “برو به سلامت رفیق، شاید یه روزی، یه جایی دوباره همدیگه رو دیدیم و دوباره رفیق شدیم.”

این پیام کوتاه اما عمیق، نشان از عمق علاقه و دلبستگی سینا حجازی به پدرش دارد.

صدرالدین حجازی، با بازی در نقش‌های ماندگار و متنوع، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی پیدا کرده بود. او با حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی متعدد، خاطرات خوشی را برای نسل‌های مختلف به ارمغان آورد. درگذشت این هنرمند بزرگ، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای سینمای ایران است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn