کد خبر : 82190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۵

تذکر یک نماینده به عدم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت نامنظم حقوق آنها

تذکر یک نماینده به عدم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت نامنظم حقوق آنها

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود اینکه دولت آیین‌نامه اجرایی قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تصویب و ابلاغ کرده است اما هنوز حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود و در حقوق شهریور ماه آنها لحاظ نشده است که این بایستی اصلاح شود. به گزارش ایلنا، پیمان فلسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود اینکه دولت آیین‌نامه اجرایی قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تصویب و ابلاغ کرده است اما هنوز حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود و در حقوق شهریور ماه آنها لحاظ نشده است که این بایستی اصلاح شود.

با وجود ابلاغ آیین‌نامه اجرایی، همسان‌سازی در حقوق شهریور بازنشستگان لحاظ نشده است

به گزارش ایلنا، پیمان فلسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن اشاره به اینکه متأسفانه همچنان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان منظم نشده است، عنوان کرد: با وجود اینکه دولت آیین‌نامه اجرایی این قانون را تصویب و ابلاغ کرده است اما هنوز حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود و در حقوق شهریور ماه آنها لحاظ نشده است که این بایستی اصلاح شود.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با طرح اینکه نمی‌دانیم این وضع تا چه زمانی می‌خواهد ادامه پیدا کند، ادامه داد: همه بازنشستگان معتقدند دولت منابع مالی همسان‌سازی حقوق آنها را دارد و از محل آن یک درصد ارزش افزوده تأمین اعتبار می‌شود.

 

 

فلسفی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم لازم است درخصوص حق و حقوق ایثارگران و جانبازان توجه بیشتری شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn