کد خبر : 82612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

پیش بینی جنجالی بزرگان از بازی پرسپولیس مقابل الاهلی / با 6 گل میبریم!!

پیش بینی جنجالی بزرگان از بازی پرسپولیس مقابل الاهلی / با 6 گل میبریم!!

به گزارش ساناپرس،در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دور اول مرحله گروهی لیگ نخبگان، پرسپولیس باید در شهر جده به مصاف الاهلی برود. نبرد سرخپوشان با لشگری از ستاره‌های مطرح تیم سعودی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول خواهد بود. در همین خصوص، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی این دیدار پرداخته و در گزارشی

به گزارش ساناپرس،در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دور اول مرحله گروهی لیگ نخبگان، پرسپولیس باید در شهر جده به مصاف الاهلی برود. نبرد سرخپوشان با لشگری از ستاره‌های مطرح تیم سعودی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول خواهد بود.

در همین خصوص، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی این دیدار پرداخته و در گزارشی نوشته است:
تیم الاهلی عربستان در تلاش است از امتیاز میزبانی بهره‌برداری کند و در دیدار خود با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، که روز دوشنبه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل برگزار می‌شود، به پیروزی برسد. هر دو تیم در مسابقات داخلی شروع ناموفقی داشته‌اند و به دنبال کسب پیروزی برای شروعی محکم در مسابقات قاره‌ای هستند.

الاهلی در آخرین دیدار خود در لیگ حرفه‌ای عربستان در برابر النصر با یک گل دیرهنگام متوقف شد و این تساوی باعث شد تا الاهلی با ۴ امتیاز از سه بازی در رده نهم جدول قرار گیرد. هرچند الاهلی در هشت دیدار ابتدایی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک شکست داشته است، اما در سه دیدار اخیر مقابل تیم‌های ایرانی نتوانسته به پیروزی دست یابد.

پیش بینی

پرسپولیس در لیگ برتر ایران پس از گذشت تنها سه هفته از فصل مجبور به جبران امتیازات شده و با ۵ امتیاز، ۷ امتیاز از سپاهان، صدرنشین فعلی، که یک بازی بیشتر انجام داده، عقب است. با این حال، سابقه دیدارهای دو تیم به نفع پرسپولیس است؛ این تیم دو پیروزی از چهار دیدار مقابل الاهلی دارد، اگرچه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ هر دو تیم در بازی‌های رفت و برگشت برابر یکدیگر به پیروزی رسیدند.

فوتبال عربستان طی فصول اخیر تغییرات بزرگی را به همراه داشته و باشگاه‌های این کشور با جذب ستاره‌های هیجان‌انگیز فوتبال اروپا، از این حیث فاصله‌ای قابل توجه با دیگر رقبای خود شکل داده‌اند.

اکنون در فاصله ساعاتی مانده تا دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، حریف با 8 ستاره خارجی خود مهیای اولین بازی در لیگ نخبگان می‌شود. ستاره‌هایی که شاید حضور هر کدام از آنها به واسطه مبلغ دریافتی‌شان رویایی بزرگ برای فوتبال ایران محسوب شود

.

2081706

نکته جالب توجه اما در اولین تقابل و حضور دو تیم در لیگ نخبگان غیبت ستاره‌های گلزن الاهلی عربستان است؛ جایی که جنجالی‌ترین چهره عمر السومه مهاجم اهل سوریه اسبق الاهلی عربستان قرار دارد که بارها به نمایندگان ایران و خصوصا پرسپولیس گل زده بود و اکنون جایی در جمع ستاره‌های طراز اول این باشگاه ندارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn