کد خبر : 82927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم “ددپول و ولورین” مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم “ددپول و ولورین” مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، پس از موفقیت چشمگیر در گیشه جهانی، طرفداران فیلم اکشن کمدی “ددپول و ولورین” بالاخره به انتظار خود پایان دادند. تاریخ انتشار نسخه باکیفیت و دیجیتالی این فیلم پرطرفدار مشخص شده است. طبق اعلام منابع معتبر مانند فوربس و When to Stream، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 1 اکتبر 2024 (10

به گزارش بازیگر 360 ، پس از موفقیت چشمگیر در گیشه جهانی، طرفداران فیلم اکشن کمدی “ددپول و ولورین” بالاخره به انتظار خود پایان دادند. تاریخ انتشار نسخه باکیفیت و دیجیتالی این فیلم پرطرفدار مشخص شده است.

طبق اعلام منابع معتبر مانند فوربس و When to Stream، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 1 اکتبر 2024 (10 مهر 1403)، نسخه باکیفیت این فیلم را در اختیار داشته باشند. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه فیزیکی (بلوری) اعلام نشده است.

رکوردشکنی بی‌نظیر

“ددپول و ولورین” با عبور از مرز 1.304 میلیارد دلار فروش در گیشه جهانی، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال تبدیل شده است. این فیلم در آمریکای شمالی بیش از 621.4 میلیون دلار و در سایر نقاط جهان بیش از 683.5 میلیون دلار فروش داشته است.

تیمی رویایی پشت دوربین

شان لوی، کارگردان شناخته شده فیلم‌هایی مانند “Free Guy” و “The Adam Project”، هدایت پروژه “ددپول و ولورین” را بر عهده داشته است. همچنین، رت ریس و پال ورنیک، نویسندگان دو قسمت قبلی فیلم “ددپول”، به همراه زب ولز، رینولدز و لوی، فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر درآورده‌اند.

ستاره‌های درخشان هالیوود

در این فیلم پرستاره، رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش ولورین و اما کورین در نقش کاساندرا نوا به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین، بازیگرانی چون متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، چنینگ تیتوم، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان نیز در این فیلم حضور دارند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn