کد خبر : 83015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

تغییر مهم در زمان واریز حقوق بازنشستگان / حساب بازنشستگان کی شارژ می‌شود؟

تغییر مهم در زمان واریز حقوق بازنشستگان / حساب بازنشستگان کی شارژ می‌شود؟

به گزارش ساناپرس، بازنشستگان از تاخیر در حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد دارند.بازنشستگان کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا از تاخیر در پرداخت حقوق شهریور خود انتقاد کردند. براساس آنچه بازنشستگان اعلام کرده‌اند، مستمری مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» شروع می‌شود با ۴ روز تاخیر در ۲۴ ماه و آن‌هایی که نام خانوادگی‌شان با

به گزارش ساناپرس، بازنشستگان از تاخیر در حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد دارند.بازنشستگان کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا از تاخیر در پرداخت حقوق شهریور خود انتقاد کردند. براساس آنچه بازنشستگان اعلام کرده‌اند، مستمری مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» شروع می‌شود با ۴ روز تاخیر در ۲۴ ماه و آن‌هایی که نام خانوادگی‌شان با «ب» آغاز می‌شود، ۲۵ شهریور پرداخت ‌شده است؛ چهار روز تاخیر در جدول اعلامی تامین اجتماعی بی‌سابقه است.

بازنشستگان در تماس‌های مکرر ضمن انتقاد از این تاخیر می‌گویند: تاخیر ۴ روزه نظام زندگی ما را مختل کرده و همه برنامه‌هایمان را به هم ریخته است.

«علی‌اکبر عیوضی» عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران در انتقاد از این تاخیر می‌گوید: این تاخیر طولانی نشان از ناتوانی مدیرعامل تامین اجتماعی و عدم درک معاونین مالی این سازمان از بحث مستمری و وضعیت مستمری‌بگیران دارد. در ۴۰ سال گذشته این تاخیر سابقه نداشته است؛ عجیب است که خودشان جدول اعلام می‌کنند ولی در اجرا آن را به دست فراموشی می‌سپارند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn