کد خبر : 83123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سعدآباد

گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سعدآباد

خودروهای تاریخی مرسدس بنز W۱۱۶،S_Class با تلاش انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران از انجمن‌های تابع کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سعدآباد گردهم آمدند. این همایش که به مناسبت پنجاهمین سالگرد راه‌اندازی خط تولید مرسدس بنز، «پنج دهه با اس کلاس ۱۱۶» نام داشت، روز جمعه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ با همکاری کلوپ ملی مرسدس بنز

خودروهای تاریخی مرسدس بنز W۱۱۶،S_Class با تلاش انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران از انجمن‌های تابع کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سعدآباد گردهم آمدند.

گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سعدآباد


این همایش که به مناسبت پنجاهمین سالگرد راه‌اندازی خط تولید مرسدس بنز، «پنج دهه با اس کلاس ۱۱۶» نام داشت، روز جمعه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ با همکاری کلوپ ملی مرسدس بنز و کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

پنج دهه با اس کلاس ۱۱۶ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ دایر بود و مورد استقبال عموم مردم و علاقه‌مندان به خودرو و فعالان اتومبیلرانی مواجه شد.

در این‌ رویداد بیش از ۵۰ دستگاه خودرو تاریخی مرسدس بنز W۱۱۶،S_Class متعلق به مالکان خصوصی به معرض نمایش گذاشته شده بود.

شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، جلب توجه عموم جامعه به اهمیت خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از میراث فرهنگی و صنعتی کشورمان و توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بود.

 

 

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn