کد خبر : 83176
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۳۸

از قلعه تا قله؛ استقلال آقای آسیا شد/ بازگشت به آسیا؛ بعد از سه سال، با سه گل و صدرنشینی

از قلعه تا قله؛ استقلال آقای آسیا شد/ بازگشت به آسیا؛ بعد از سه سال، با سه گل و صدرنشینی

به گزارش خبرورزشی، استقلال از قلعه حسنخان به قله آسیا رسید. از ورزشگاه شهر قدس یا همان قلعه حسنخان تهران تا صدر جدول لیگ نخبگان آسیا راه زیادی است، آنقدر زیاد که وقتی بازیکنان الغرافه به قلعه حسنخان رسیدند، می خندیدند و باورشان نمی شد بتوان از این قلعه به قله آسیا رسید اما استقلال

به گزارش خبرورزشی، استقلال از قلعه حسنخان به قله آسیا رسید. از ورزشگاه شهر قدس یا همان قلعه حسنخان تهران تا صدر جدول لیگ نخبگان آسیا راه زیادی است، آنقدر زیاد که وقتی بازیکنان الغرافه به قلعه حسنخان رسیدند، می خندیدند و باورشان نمی شد بتوان از این قلعه به قله آسیا رسید اما استقلال که بعد از سه سال به آسیا برمی گشت کاری کرد کارستان و با زدن ۳ گل به الغرافه قطر، صدرنشین لیگ نخبگان آسیا شد.

استقلال در شب اول عالی نتیجه گرفت. انگیزه بالای آبی ها و استراتژی درست نکونام که بازی را در زمین بد، به هوا کشاند و خرابی زمین چمن که چرخش توپ را برای تیم تاکتیکی و زمینی باز حریف سخت می کرد، دست به دست هم داد تا با حمایت هواداران متعصب استقلال، آبی ها یک پیروزی قاطع را تجربه کنند. حالا استقلال صدرنشین لیگ نخبگان است. استقلال از قلعه خودش را به قله رسانده تا دوباره با صدای بلند فریاد بزند؛ آقای آسیا منم!

در جدول ۱۲ تیمی لیگ نخبگان، هنوز ۴ تیم به میدان نرفته اند اما در میان هشت تیمی که بازی کردند، فعلا استقلال با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۳+ در جدول غرب آسیا صدرنشین است. الاهلی عربستان با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۱+ در رده دوم قرار دارد و چهار تیم النصر، السد، الشرطه و العین با یک امتیاز سوم تا ششم هستند. الریان، الهلال، الوصل و پاختاکور هم هنوز به میدان نرفته اند و پایین تر از آنها دو تیم بازنده شب اول یعنی الغرافه قطر و پرسپولیس ایران در رده های یازدهم و دوازدهم قرار گرفته اند.

برنامه ادامه باززی های هفته اول لیگ نخبگان آسیا

سه شنبه ۲۷ شهریور (امروز و امشب)

ساعت ۱۷:۳۰ پاختاکور ازبکستان – الوصل امارات

ساعت ۱۹:۳۰ الریان قطر و الهلال عربستان

از قلعه تا قله؛ استقلال آقای آسیا شد/ بازگشت به آسیا؛ بعد از سه سال، با سه گل و صدرنشینی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn