کد خبر : 83207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۳۱

رامین رضاییان کار امیر قلعه نویی را سخت تر کرد

رامین رضاییان کار امیر قلعه نویی را سخت تر کرد

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان در شب پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه قطر، یک گل ساخت و یک گل هم زد تا نقش اول پیروزی آبی پوشان در لیگ نخبگان آسیا باشد. رامین رضاییان که از سوی برگزار کنندگان لیگ نخبگان آسیا به عنوان بهترین بازیکن میدان در پایان بازی استقلال ایران و

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان در شب پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه قطر، یک گل ساخت و یک گل هم زد تا نقش اول پیروزی آبی پوشان در لیگ نخبگان آسیا باشد.

رامین رضاییان که از سوی برگزار کنندگان لیگ نخبگان آسیا به عنوان بهترین بازیکن میدان در پایان بازی استقلال ایران و الغرافه قطر انتخاب شد، تا این جای کار بالاترین نمره را در ۴ بازی برگزار شده از هفته اول لیگ نخبگان به دست آورده است، تقریبا حضورش در تیم منتخب هفته اول قطعی شده و هیچ بعید نیست بهترین بازیکن هفته اول هم شود چراکه تا به حال بالاترین نمره را گرفته است.

اما خارج از بحث استقلال که هر چه رامین رضاییان بهتر بازی می کند، خیال هواداران استقلال بیشتر راحت می شود، درخشش رامین رضاییان یک جنبه دیگر هم دارد؛ با تداوم درخشش او، کار امیر قلعه نویی برای ندیدن رامین رضاییان از همینی که هست هم سخت تر می شود. تا همین جا هم خیلی ها اعتقاد داشتند جای رامین رضاییان در جناح راست تیم ملی خالی است و بازیکنان دعوت شده پنجاه درصد رامین هم نیستند. شاید قلعه نویی تا قبل از ورود استقلال به لیگ نخبگان آسیا می توانست با این حرف که رضاییان فقط در لیگ ایران می درخشد، دعوت نشدن او را توجیه کند و بگوید برای بازی های بین المللی دنبال یکی بهتر از رامین هستم  ولی حالا با این نمایش بین المللی، دیگر هر بهانه ای برای ندیدن بهترین دفاع راست فوتبال ایران قابل پذیرش نیست!

استقلال در شب درخشش رامین رضاییان ۳ گل زد و ۳ امتیاز گرفت و این نتیجه و درخشش رامین اگر باز هم تداوم داشته باشد، می تواند استقلال را در صدر لیگ نخبگان نگه دارد و رامین رضاییان را به لیست تیم ملی برگرداند!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn