کد خبر : 83286
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۲۲

طرز تهیه دیپ پنیر و گوجه فرنگی صبحانه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه دیپ پنیر و گوجه فرنگی صبحانه فوق العاده خوشمزه

به گزارش پارسینه پلاس، دیپ ها در واقع یک نوع پیش غذا هستند و با سس های متفاوت هستند زیرا سس ها را روی مواد غذایی می ریزیم ولی دیپ را به عنوان پیش غذا سرو می کنید و غلظت بیشتری دارند. شما می توانید این دیپ خوشمزه را برای شام یا نهار سرو کنید

به گزارش پارسینه پلاس، دیپ ها در واقع یک نوع پیش غذا هستند و با سس های متفاوت هستند زیرا سس ها را روی مواد غذایی می ریزیم ولی دیپ را به عنوان پیش غذا سرو می کنید و غلظت بیشتری دارند. شما می توانید این دیپ خوشمزه را برای شام یا نهار سرو کنید و از طعم و مزه متفاوت آن لذت ببرید. دیپ گوجه را با هر نوع پنیری که دوست دارید می توانید تهیه کنید.

مواد لازم
پیاز ۱ عدد
سیر ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
گوجه فرنگی ۲ عدد
کره ۵۰ گرم
پنیر صبحانه به مقدار لازم
آویشن یا ریحان خشک کمی
فلفل رنگی سبز ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم
۱مرحله اول: تفت دادن پیاز
ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کره تفت دهید تا سبک شود و زمانی که نرم شد سیر رنده شده را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود.

۲مرحله دوم: افزودن گوجه
در ادامه باید رب را به مواد اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و بعد گوجه فرنگی ها را بشورید و نگینی ریز خرد کنید و ادویه ها را اضافه کنید و بعد فلفل دلمه رنگی و ادویه ها را نیز اضافه کنید و بگذارید تا سس گوجه فرنگی اماده و گوجه ها نرم شوند.

۳مرحله سوم: افزودن پنیر
در ادامه باید پنیر مورد نظر را برش بزنید و روی سس گوجه قرار دهید و کمی ریحان و آویشن روی پنیر بپاشید و بگذارید روی حرارت تا جایی که سس به خرد پنیر برود و کمی غلیظ شود و در انتها به دلخواه گوجه خشک نیز روی دیپ قرار دهید و به همراه نان تست سرو کنید. نوش جان

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn