کد خبر : 83320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۸

حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس / ۱۰ کشته و افزایش تعداد مصدومان به ۴۵ نفر

حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس / ۱۰ کشته و افزایش تعداد مصدومان به ۴۵ نفر

بازدید:۳ صد آنلاین | در حادثه‌ای دلخراش، واژگونی اتوبوس مسافربری در محور یزد به طبس ۱۰ کشته و ۴۵ مصدوم بر جای گذاشت.  به گزارش صد آنلاین، در حادثه‌ای تأسف‌بار، یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زائران که از بوشهر به سمت مشهد مقدس در حرکت بود، بامداد 27 شهریورماه در کیلومتر ۱۴۰ محور یزد به طبس

حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس / ۱۰ کشته و افزایش تعداد مصدومان به ۴۵ نفر

بازدید:۳

صد آنلاین | در حادثه‌ای دلخراش، واژگونی اتوبوس مسافربری در محور یزد به طبس ۱۰ کشته و ۴۵ مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش صد آنلاین، در حادثه‌ای تأسف‌بار، یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زائران که از بوشهر به سمت مشهد مقدس در حرکت بود، بامداد 27 شهریورماه در کیلومتر ۱۴۰ محور یزد به طبس واژگون شد.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی سازمان اورژانس استان یزد، این حادثه تا کنون ۱۰ کشته و ۴۵ مصدوم بر جای گذاشته است.

بیشتر مسافران این اتوبوس را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند که برای زیارت به مشهد مقدس سفر کرده بودند. شدت واژوگونی به حدی بود که برخی از مصدومان دچار جراحات جدی شده و به بیمارستان‌های مختلف استان یزد منتقل شدند.

اقدامات امدادی و علت حادثه

تیم‌های امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های اردکان، میبد و یزد منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

علت دقیق وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است. کارشناسان پلیس راه در حال بررسی فنی اتوبوس و شرایط جاده هستند. برخی منابع خبری از بارندگی و لغزندگی جاده به عنوان یکی از عوامل احتمالی این حادثه نام برده‌اند.

اظهارات مسئولین

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، دستور پیگیری ویژه این حادثه را صادر کرد. وی همچنین بر لزوم بررسی دقیق علل حادثه و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه تاکید کرد.

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn