کد خبر : 83543
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

فرهنگیان از این سامانه مهم غافل نشوند

فرهنگیان از این سامانه مهم غافل نشوند

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان فرهنگی و متقاضیانی که در رشته معلمی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند، در نظر گرفته شده تا بتوانند با ورود به این سامانه، در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کنند. پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش، جهت دریافت

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان فرهنگی و متقاضیانی که در رشته معلمی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند، در نظر گرفته شده تا بتوانند با ورود به این سامانه، در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کنند.

فرهنگیان از این سامانه مهم غافل نشوند


پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش، جهت دریافت خدمات آموزشی و گذراندن کلاس‌های مهارت آموزی یا دریافت اطلاعات مربوط به این دوره‌ها می‌بایست وارد سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان شوند و از این رو، با سوالاتی در خصوص نحوه ورود به سایت سامانه مروارید و نحوه کار با آن مواجه هستند.

به عبارتی داوطلبان فرهنگی و نیز افرادی که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع مروارید مراحل ثبت نام خود را انجام داده تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در دوره‌های مهارت آموزی فرهنگیان شرکت کنند. در ادامه نحوه ورود و ثبت نام سامانه جامع مروارید فرهنگیان توضیح داده شده است.

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان در آدرس اینترنتی ttc.cfu.ac.ir در دسترس کاربران قرار دارد. سامانه‌ای که به نوعی نسخه پیشرفته‌تر و کامل‌تر سامانه گلستان است و البته نسخه مشابه‌ای از آن در برخی دانشگاه‌های دیگر هم به کار گرفته شده است، از جمله سامانه مروارید دانشگاه فنی و حرفه‌ای.

با ثبت نام در سامانه مروارید می‌توان از مزایای متعددی بهره‌مند شد که از جمله آنها ثبت نام و ورود به دوره مهارت آموزی، بارگذاری آنلاین اسناد و مدارک، اطلاع از دروس، نمرات و اعتراض به نمرات، گزارش‌های آموزشی، اطلاعیه‌ها، واریز شهریه یا دیگر امور پرداخت دانشجویان، دریافت معرفی نامه، مکاتبات اداری و… است.

ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

ورود به سایت مروارید فرهنگیان نیازمند داشتن حساب کاربری (یعنی نام کاربری و رمز عبور) است. اگر حساب کاربری در سامانه مروارید ندارید، نگران نباشید چراکه در ادامه مقاله نحوه ساخت حساب کاربری در سامانه مروارید به صورت تصویری و گام به گام آموزش داده شده است.

با در اختیار داشتن یوزر و پسورد، برای ورود به سایت مروارید، باید آدرس اینترنتی ttc.cfu.ac.ir را در مرورگر جستجو کرده و روی گزینه «ورود به سامانه جامع مروارید» کلیک کنند. دقت کنید که فرقی ندارد از چه بروزری استفاده می‌کنید و برای لاگین کردن در سامانه مروارید از تلفن همراه یا رایانه یا رایانه همراه (لپ تاپ) استفاده می‌کنید.

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn