کد خبر : 83824
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

تامین امنیت غذایی تکلیف امروز جهادگران و سنگر‌سازان بی‌سنگر است

تامین امنیت غذایی تکلیف امروز جهادگران و سنگر‌سازان بی‌سنگر است

شاهپور علایی مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد در نشست خبری امروز در ارتباط با برنامه های هفته دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۱ شهریور، دیدار با خانواده های ایثارگران با عنوان طرح سپاس، اول مهر برگزاری گرامیداشت هفته وحدت با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی،

شاهپور علایی مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد در نشست خبری امروز در ارتباط با برنامه های هفته دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۱ شهریور، دیدار با خانواده های ایثارگران با عنوان طرح سپاس، اول مهر برگزاری گرامیداشت هفته وحدت با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ۲ مهر برگزاری دوره کتاب خوانی، ۳ مهر گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید اجاقی با مشارکت حوزه مقاومت بسیج، ۴ مهر دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری، ۵ مهر برگزاری سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ با حضور مقامات کشوری، ۶ مهر غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت زهرا از برنامه های ما در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

او در رابطه با وضعیت رفاهی نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: ۶۴ هزار نیرو در ستاد، استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند که در روستاها، مزارع و باغات خدمت‌رسانی می‌کنند. باید مزایایی برای همکاران ما در نظر گرفته شود؛ ۱۴ میلیون تومان میانگین حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی است و این عدد در مقابل وظایف همکاران ما ناچیز است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مدیریت منابع در وزارت جهاد کشاورزی بر اصل عدالت است، بنا داریم از محل عدالت، رضایت را در همکاران این وزارتخانه افزایش دهیم. پاداش پایان خدمت و مرخصی‌های بازنشستگان تامین خواهد شد و با چابک‌سازی هرم نیروی انسانی، میانگین دریافتی افزایش خواهد یافت.

در ادامه نادر تقی زاده مدیر کل دفتر امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: متناسب با نقش جهاد و ایثارگران بایر برای این قشر مزایا درنظر گرفته شود و وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی ایثارگران جهاد سازندگی باشد.

او ادامه داد: با وجود آنکه جهاد سازندگی اعزام‌کننده نیرو به جبهه های جنگ بود اما دولت و مجلس برای ایثارگران جهاد کشاورزی تفاوتی در مزایا با سایر وزارت خانه ها قائل نشده است. 

تقی زاده تاکید کرد: ایثارگران و فرزندانشان در جهاد کشاورزی تبدیل وضعیت و استخدام شده اند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

خبرنگار: آزاده محبی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn