کد خبر : 84032
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

الیکا عبدالرزاقی در برنامه حامد آهنگی به شایعه طلاقش از امین زندگانی پایان داد/ وای امین خوشبخت شدی، راحت شدی+ویدیو

الیکا عبدالرزاقی در برنامه حامد آهنگی به شایعه طلاقش از امین زندگانی پایان داد/ وای امین خوشبخت شدی، راحت شدی+ویدیو

در این ویدیو حامد آهنگی در برنامه «شب‌آهنگی» نداشتن حلقه ازدواج الیکا عبدالرزاقی را سوژه صحبت خود کرده و باب شوخی را در این زمینه می‌گشاید.  الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد.الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و

در این ویدیو حامد آهنگی در برنامه «شب‌آهنگی» نداشتن حلقه ازدواج الیکا عبدالرزاقی را سوژه صحبت خود کرده و باب شوخی را در این زمینه می‌گشاید.

 الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد.الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد که بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است.

خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال 1391 با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.همسر خانم عبدالرزاقی با سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال به سوی افتخار و معصومیت از دست رفته به شهرت رسید. سریال مختارنامه، همسفر، راه سوم و فیلم ملک سلیمان از کارهای شاخص امین زندگانی در عرصه بازیگری است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn