کد خبر : 84049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

هزینه های سفر به قشم / معرفی ویلا های مجهز جزیره که برای هر شب فقط 300 تومن میگیرن

هزینه های سفر به قشم / معرفی ویلا های مجهز جزیره که برای هر شب فقط 300 تومن میگیرن

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که لحظات خودمون رو به خوبی هر چه تمام تر سپری کنیم و خب برای این منظور راه های بسیار زیادی پیش روی ما قرار داره و خب هر کسی با توجه به علایق و سلایق خودش انتخاب میکنه که کدوم راه رو در پیش بگیره مثلا یه نفر

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که لحظات خودمون رو به خوبی هر چه تمام تر سپری کنیم و خب برای این منظور راه های بسیار زیادی پیش روی ما قرار داره و خب هر کسی با توجه به علایق و سلایق خودش انتخاب میکنه که کدوم راه رو در پیش بگیره مثلا یه نفر ترجیح میده که برای گذران اوقات فراغت خودش بره شهربازی، یه نفر میره کافی شاپ، به نفر خرید کردن رو ترجیح میده و… که خب همه و همه مسلما بهشون خوش میگذره ولی در این بین یه عده هستن که شاید بیشتر از هر دسته ی دیگه ای بهشون خوش بگذره و اون هم افراد اهل سفر هستن چرا که سفر یه جورایی حکم ریکاوری روح رو داره و حالتون رو یه جوری عوض میکنه و روحیه بهتون میده که حد و حساب نداره.

به همین دلیل باید برای یکبار هم که شده در سال مسافرت رو برید و برای این منظور برنامه ریزی داشته باشید چرا که در صورتی که زندگیتون در این بخش بلنگه و براش برنامه ریزی نداشته باشید مسلما بعد از یه مدت احساس فرسودگی روحی بهتون دست خواهد داد. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون تصمیم گرفتیم که در خصوص هر چه راحت تر سفر کردن به شما کمک کنیم اون هم با صحبت در مورد هزینه های لازم برای این منظور چون بعضی از اوقات پیش میاد که افراد به دلیل این که نمیدونن چقدر قراره برای سفر هزینه کنن و یا به دلیل ترس از این که هزینه هاشون بره بالا بیخیال سفر میشن در حالی که ما هزینه های کلی سفر رو در سه حالت برای شما شرح میدیم تا استرس مالی در این خصوص نداشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به قشم

سفر به قشم وقتی دنیا به کامته و پول رامت

این روزا خیلی ها براشون مهم هست که به صورت لاکچری سفر کنن و کمترین سختی و مشقت رو برای این منظور بکشن و خب حسابی بهشون خوش بگذره که برای این منظور باید دست در جیب مبارکشون کنن که خب در صورتی که پولدار باشن براشون این پولا پول نیست پس در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید باید بگیم در وهله ی اول برای سفر به قشم بلیط هواپیماتون رو لطفا تهیه کنید.

خب بلیط طیاره به ازای هر نفر از تهران به قشم با ایرلاینی مثل ایران ایر برابر با 5,680,000 تومان خواهد بود و خب شما چیزی حدود دو ساعت هم تو راه خواهید بود که میتونید در این تایم از مناظر زیر پاتون لذت ببرید.

حالا که به این جزیره ی زیبا رسیدید باید به فکر اقامتگاهتون باشه که مسلما میتونه یه هتل پنج ستاره ی لوکس باشه مثلا شما برای اقامت در هتل آرکتا قشم به ازای دو بزرگسال و برای هر شب باید مبلغ 4,641,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به قشم

اما برسیم به بخش خوشمزه ی داستان که همون خورد و خوراک میشه و از اون جایی که میخواهید خاطره ی لاکچری در این زمینه هم رقم بزنید میتونید یه سری به رستوران های لاکچری این شهر مثل رستوران قلعه قشم بزنید که معماری جالب و هیجان انگیزی داره و غذاهای با کیفیتی هم ارائه میکنه و صد البته که محدوده ی قیمت غذاهاش هم گرون هست.

هزینه های سفر به قشم

سفر به قشم وقتی آدم حسابگری هستی

خب این بخش از مطلب به اون دسته از افرادی تعلق داره که برای سفرهاشون از مدت ها قبل برنامه ریزی میکنن و حساب کتابشون برای این منظور باید دقیق باشه که این دسته از افراد میتونن با استفاده از قطار به این جزیره برسن البته که قطار مستقیم نیست و شما باید اول به بندرعباس برید و که هزینه ی قطار به ازای هر نفر در یه کوپه ی چهار تخته با قطار چهار ستاره برابر با 845,450 تومان خواهد بود. حالا بعد از این که به بندرعباس رسیدید باید با استفاده از کشتی به قشم برید که چیزی حدود سیصد تومن براتون آب میخوره.

بعد از رسیدن به جزیره هم باید به فکر محل اقامت خودتون باشید که برای این منظور میتونید از هتل های دوستاره ی موجود در این جزیره ی زیبا استفاده کنید که به عنوان مثال برای هتل امیر قشم به ازای دو نفر برای هر شب در یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به قشم

برای غذا هم میتونید وعده های خودتون رو در رستوارن های قیمت مناسب این جزیره مثل رستوران دفاری میل کنید.

هزینه های سفر به قشم

سفر به قشم وقتی هوس ماجراجویی کردی ولی جیبت عمقش کمه

خب این بخش هم به اون دسته از افرادی اختصاص داره که دلشون یه سفر میخواد ولی خب مثل این که برای این موضوع پول پس انداز نکردن ولی خب با یه ذره تکوندن جیب هاشون میتونن به این سفر برن پس در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید میتونید برای وسیله ی رفتنتون یه قطار سه ستاره ی کوپه ای و شش تخت رو انتخاب کنید که به ازای هر نفر باید برای بلیط اون مبلغ 402,450 تومان پرداخت کنید و بعد از کشتی برای رفتن به جزیره استفاده کنید که گفتیم هزینه اش چیزی حدود سیصد هزاره.

برای محل اقامتگاه هم میتونید از مسافرخونه ها و یا واحدهای اجاره ای استفاده کنید که خب برای یه واحد دو تخته برای دو نفر در مسافرخونه ی محسن شما باید شبی 300 هزار تومان پرداخت کنید و از اون جایی که اینجور جاها آشپزخونه دارن هم پخت و پز رو خودتون انجام میدید و از هزینه های اضافی جلوگیری میکنید.

هزینه های سفر به قشم

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn