کد خبر : 84364
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۲۷

می‌گفتند اعتبارت را خرج این تیم نکن/ پرسپولیس بیرون زمین زلزله است، داخل آن پس‌لرزه!

می‌گفتند اعتبارت را خرج این تیم نکن/ پرسپولیس بیرون زمین زلزله است، داخل آن پس‌لرزه!

پرسپولیس پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را اصلا خوب شروع نکرد و در مقطعی حتی تا رتبه چهاردهم هم سقوط کرد ولی برانکو ایوانکوویچ به این تیم امید داشت و در نهایت توانست قرمزپوشان را نایب قهرمان کند. برانکو طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی که ۲۸ شهریور سال ۹۴ منتشر شد، با صراحت از بهتر

پرسپولیس پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را اصلا خوب شروع نکرد و در مقطعی حتی تا رتبه چهاردهم هم سقوط کرد ولی برانکو ایوانکوویچ به این تیم امید داشت و در نهایت توانست قرمزپوشان را نایب قهرمان کند.

برانکو طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی که ۲۸ شهریور سال ۹۴ منتشر شد، با صراحت از بهتر شدن وضعیت پرسپولیس صحبت می‌کرد. او این حرف‌ها را در زمانی گفت که تیم کاملا وضعیتی بحرانی داشت. باهم چکیده حرف‌های سرمربی وقت پرسپولیس را می‌خوانیم:

  • خیلی‌ها به من گفتند روی پرسپولیس ریسک نکن و اعتبارت را روی این تیم نگذار اما من چنین کاری را انجام دادم چون به توانایی و موفقیت پرسپولیس ایمان دارم.
  • من هی‌ وقت مربی محتاط و تدافعی نبودم. اصلا یادم نمیاد تیمم دفاعی بازی کرده باشد اما چنین تصوری در واقع برداشت شماست. یادتان باشد فوتبال حساب‌شده و بااحتیاط کاملا با چیزی که به آن «بازی تدافعی» می‌گویند، فرق دارد.
  • حق پرسپولیس این نیست که چهاردهم جدول باشد. البته قطعا به رتبه‌های بالا صعود خواهیم کرد. ما در رسانه‌ها  و بیرون زمین پرسپولیس زلزله هستیم ولی در داخل زمین پس‌لرزه! انرژی این تیم نباید بیرون از زمین هدر برود.

خبرورزشی‌گردی| برانکو: می‌گفتند اعتبارت را خرج این تیم نکن/ پرسپولیس بیرون زمین زلزله است، داخل آن پس‌لرزه!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn