کد خبر : 84368
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۶

جلسه مخفیانه خوسلو در تهران!

جلسه مخفیانه خوسلو در تهران!

به گزارش “ورزش سه” فوتبال فاصله‌ها را بدجوری کوتاه کرده است و این میزان تطبیق‌پذیری‌اش با مؤلفه‌های عصرجدید شگفت‌انگیز است. انگار همین دیروز بود؛ رئال در سانتیاگو برنابئو به آب و آتش می‌زد تا تک گل آلفونسو دیویس را جبران کند. کارلتو در دقیقه 81 خوسلو را به زمین فرستاد و بعد ماجرا کاملا عوض

به گزارش “ورزش سه” فوتبال فاصله‌ها را بدجوری کوتاه کرده است و این میزان تطبیق‌پذیری‌اش با مؤلفه‌های عصرجدید شگفت‌انگیز است. انگار همین دیروز بود؛ رئال در سانتیاگو برنابئو به آب و آتش می‌زد تا تک گل آلفونسو دیویس را جبران کند. کارلتو در دقیقه 81 خوسلو را به زمین فرستاد و بعد ماجرا کاملا عوض شد.

کسانی که در ایران پای تلویزیون دیدند خوسلو در عرض 9 دقیقه نسخه بایرن مونیخ را پیچید، احتمالا فکرش را هم نمی‌کردند که سه ماه بعد او به قلعه حسن خان بیاید و عکس‌هایش در حالی که به وضعیت بغرنج چمن می‌خندد حسابی وایرال شود.  

این اتفاق رخ داد. ولی ما ایرانی‌ها میهمان‌نواز هستیم و علاوه بر سه گلی که استقلالی‌ها تقدیم او و هم‌تیمی‌هایش کردند، ستاره ملی پوش اسپانیایی و منجی رئال مارید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ یک هدیه جالب دیگر هم گرفت.

محمود تبریزی نقاش که در سال‌های اخیر به خاطر نقاشی‌های فوتبالی‌اش نامش مطرح شده، تابلویی از چهره خوسلو را به او داد که بسیار مورد توجه ستاره سابق مادرید و حال حاضر الغرافه قرار گرفت. تبریزی در سال‌های اخیر نقاشی چهره بسیاری از چهره‌های مطرح فوتبال جهان و ایران را کشیده که بسیار هم مورد توجه این ستاره‌ها قرار گرفته است.

خوسلو لوئیس ماتو سانمارتین که او را به نام خوسلو می‌شناسیم در این سفر سه پیراهن امضا شده‌اش در الغرافه، تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را به بنیاد خیریه‌ای اهدا کرد که پیش از این پیراهن امضا شده ستاره‌های مطرحی چون ژاوی، لوئیز فیگو، فرناندو مورینتس و برخی دیگر از چهره‌های مطرح فوتبال را دریافت کرده بود.

با این وصف شاید بتوان گفت ستاره اسپانیایی الغرافه که انتظار می‌رفت شاید شب سختی را برای استقلال، نماینده ایران رقم بزند، تلخی شکست سنگین در آن زمین عجیب و غریب را با هدایایی که گرفت و حضور در یک خیریه تعدیل کرد.

 

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn