کد خبر : 8448
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

فروش اینترنت مخابرات با سرعت ۱ گیگابایت آغاز شد

فروش اینترنت مخابرات با سرعت ۱ گیگابایت آغاز شد

کدخبر: ۱۱۶۹۴۳ ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ۲۱:۳۸ فناوری به منظور تکریم مشتریان و ارائه بهترین و کاربردی‌ترین سرویس‌های پرسرعت بر بستر فیبر نوری، شرکت مخابرات ایران، امکان ارائه سرویس تانوما  را با سرعت هزار مگابیت‌بر‌ثانیه به مشتریان این سرویس فراهم کرد. سرویس جدید شرکت مخابرات با عنوان “تانوما استاندارد ۵۰۰ گیگ ۱ ماهه پیش پرداخت” با

به منظور تکریم مشتریان و ارائه بهترین و کاربردی‌ترین سرویس‌های پرسرعت بر بستر فیبر نوری، شرکت مخابرات ایران، امکان ارائه سرویس تانوما  را با سرعت هزار مگابیت‌بر‌ثانیه به مشتریان این سرویس فراهم کرد.

فروش اینترنت مخابرات با سرعت ۱ گیگابایت آغاز شد


سرویس جدید شرکت مخابرات با عنوان “تانوما استاندارد ۵۰۰ گیگ ۱ ماهه پیش پرداخت” با سرعت Mb/s ۱۰۰ تا سقف سرعت Mb/s ۱۰۰۰ در پنل کاربری مشتریان از روز شنبه دوم تیرماه جاری، به مشتریان اینترنت فیبرنوری مخابرات ارائه می‌شود.

با توجه به اعلام نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با هدف حمایت از توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری برای مشتریان در سراسر کشور، امکان استفاده سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برای حداکثر ۱۰ درصد کاربران، به منظور بهره‌مندی دارندگان سرویس باند پهن مخابرات بر بستر FTTH امکان پذیر شد.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn