کد خبر : 84929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

واکنش فوری پرسپولیس به ادعای بیرانوند

واکنش فوری پرسپولیس به ادعای بیرانوند

به گزارش رکنا ، انتشار گزارش از کارشناسی مالی پرونده علیرضا بیرانوند، تضاد جدیدی را بین باشگاه پرسپولیس و تراکتور به وجود آورده است. از یک سو باشگاه تراکتور و وکیل علیرضا بیرانوند اعتقاد دارند که به دلیل طلب دو فصل پیش این دروازه‌بان او امکان فسخ یک طرفه را بر اساس الحاقیه داشته و

به گزارش رکنا ، انتشار گزارش از کارشناسی مالی پرونده علیرضا بیرانوند، تضاد جدیدی را بین باشگاه پرسپولیس و تراکتور به وجود آورده است. از یک سو باشگاه تراکتور و وکیل علیرضا بیرانوند اعتقاد دارند که به دلیل طلب دو فصل پیش این دروازه‌بان او امکان فسخ یک طرفه را بر اساس الحاقیه داشته و از سوی دیگر پرسپولیس معتقد است که الحاقیه مربوط به قرارداد جدید بیرانوند بوده و طلب گذشته او را شامل نمی‌شود.

اظهارات هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس را بخوانید:

بند اول: فقط دستمزد و پاداش قراردادی

کارشناس پرونده در چهار جلسه و چهار مرتبه بررسی، تمام موضوعات وابسته به مسائل مالی قرارداد آقای بیرانوند را بررسی کرد و در نتیجه، گزارشی را صادر کردند که 31 صفحه دارد. در این صفحات مدارک مالی بارگذاری شده و در صفحه 30 و 31 گزارش، اقدام به نتیجه‌گیری و اظهارنظر کردند. این نتیجه‌گیری شامل شش بند است. در بند اول کارشناس تائید کردند که در سیستم و سامانه‌های مالی باشگاه پرسپولیس، فقط دو عنوان پرداختی وجود دارد: یک) دستمزد بازیکنان و دو) آپشن‌های قراردادی. فقط همین دو عنوان وجود دارد و عنوانی مربوط به پاداش، برخلاف ادعای آقای بیرانوند سرفصلی به نام پاداش وجود ندارد.

بند دوم: پرداختی صرفا در چارچوب قرارداد

در بند دوم هم آمده با توجه به شخصیت حقوقی باشگاه پرسپولیس، پرداختی‌ها صرفا در چارچوب قرارداد می‌تواند انجام شود و بیان شده قرارداد آقای بیرانوند فاقد عنوان پاداش است و صرفا مبتنی بر دستمزد و آپشن‌های قراردادی است.

بند سوم: طلب 1.2 میلیاردی از فصول گذشته

کارشناس محترم در ادامه نظر کارشناسی آمده پرداختی فصول گذشته را بررسی کرده و مبنای این بررسی تعارضات متفاوتی است که آقای بیرانوند و وکیلش در طول جلسات کارشناسی و صورتجلسات بیان کرده بودند. با توجه به اینکه آنها مواردی را مطرح کردند که با هم همخوانی نداشت، بررسی کردند و گفتند که بر اساس قرارداد دو فصل گذشته بر اساس اظهارات یک‌طرفه وکیل آقای بیرانوند یک میلیارد و دویست میلیون تومان طلبکار هستند و کارشناس تصریح کرده که این اظهارات صرفا بر اساس مدارک ابرازی خوانده دعوی (علیرضا بیرانوند) بوده و باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه رسیدگی به این موضوع خارج از خواسته و پرونده بوده، از ارائه مدارک به کارشناس بی‌نیاز بوده است. چون فسخ مربوط به قرارداد 1185 بوده و فسخ هم مربوط به قرارداد 1185 بوده و حتی در برگه فسخ سازمان لیگ هم آمده که قرارداد 1185 بوده است.

بند چهارم: پاداش بیرانوند احراز نشد

نظریه کارشناسی در بند چهارم کارشناسی آورده که در تمام اسنادی که در باشگاه پرسپولیس (اسناد بانکی و پرداختی) وجود داشته، وجود دو عنوان پرداختی دستمزد و آپشن وجود داشته است. کارشناس صراحتا نوشته که عنوانی به نام پاداش در قرارداد آقای بیرانوند احراز نیست. یعنی دو بار تاکید شده که نه در صورت‌های مالی پرسپولیس و نه در قرارداد ایشان، چیزی تحت عنوان پاداش نبوده است. بنابراین ادعای آقای بیرانوند مبنی بر پرداختی 300 میلیون تومانی به‌عنوان پاداش، خلاف واقع بوده و وجود خارجی ندارد.

بند پنجم: طلب بیرانوند روی عدد صفر

نظریه کارشناسی دو بند دیگر هم دارد که در بند پنجم تاکید شده مجموع پرداختی باشگاه پرسپولیس به آقای بیرانوند طبق قرارداد و صحیح بوده و مطالباتی برای بیرانوند احراز نمی‌شود. بنابراین آقای بیرانوند تمام طلب خود را بر اساس قرارداد 1185 گرفتند و طلب ایشان برای قرارداد 1185 صفر است.

بند ششم: همه چیز در مورد قرارداد 1185

در بند شش هم جمع‌بندی کردند و نوشتند که مابقی صحت و سقم این گزارش را کمیته تعیین وضعیت به‌عنوان نهاد تصمیم‌گیرنده در مورد آن اتخاذ رأی خواهند کرد. سر فصل آن الحاقیه آمده که الحاقیه قرارداد 1185 و این را باید تاکید کرد که ایشان بر اساس قرارداد 1185 هیچ طلبی ندارند. ایشان قرارداد دو فصل قبل خود را در سازمان لیگ فسخ کردند و ما قرارداد دو ساله جدیدی را با شماره 1185 امضا کردیم. تمام صحبت ما در مورد این قرارداد است و اساسا ما در مقام شناسایی طلب ایشان برای فصول گذشته نیستیم و این پرونده در مورد قرارداد 1185 مطرح شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn