کد خبر : 84943
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

الکسی گندوز سومین پنالتی‌گیر تاریخ پرسپولیس در آسیا

الکسی گندوز سومین پنالتی‌گیر تاریخ پرسپولیس در آسیا

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس دوشنبه شب، در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. نکته قابل توجه دیدار پرسپولیس و الاهلی مهار پنالتی تیم عربستانی از سوی الکسی گندوز دروازه بان تیم پرسپولیس بود. گندوز با مهار این پنالتی سومین دروازه بان

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس دوشنبه شب، در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نکته قابل توجه دیدار پرسپولیس و الاهلی مهار پنالتی تیم عربستانی از سوی الکسی گندوز دروازه بان تیم پرسپولیس بود. گندوز با مهار این پنالتی سومین دروازه بان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد که در مسابقات آسیایی موفق به مهار پنالتی شده است.

پرسپولیس با ارتکاب ۱۶ پنالتی، پنالتی‌ده‌ترین تیم بین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم آمار بسیار بدی برابر پنالتی حریفان داشت و هر ۱۲ پنالتی نخست رقبا تبدیل به گل شد تا اینکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حامد لک موفق به مهار پنالتی جونیور نگرائو شد که این پنالتی در برگشت وارد دروازه حریف شد. پرسپولیس در نیمه دوم آن بازی باز هم مرتکب پنالتی شد که آخرین گلی است که این تیم در دیدارهای آسیایی از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است.

پرسپولیس فصل گذشته برابر استقلال تاجیکستان، پنالتی داد که این‌بار نوبت علیرضا بیرانوند بود که برابر پنالتی حریف تسلیم نشود. الکسی گندوز هم توانست پنالتی ریاض محرز را مهار کند تا مجموع پنالتی‌های مهار شده پرسپولیس به عدد ۳ برسد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn