کد خبر : 85071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

اگر برنامه بازی‌ها درست نشوند اعتصاب می‌کنیم!

اگر برنامه بازی‌ها درست نشوند اعتصاب می‌کنیم!

به گزارش خبرگزاری برنا، رودری، ستاره منچسترسیتی اخطار داده بازیکنان خسته هستند و علت آن برنامه فشرده بازی‌های فیفا است. وی تهدید کرده در صورت عدم اصلاح این برنامه بازیکنان اعتصاب خواهند کرد. ستاره ۲۸ساله در این خصوص گفت: به نظرم به اعتصاب نزدیک هستیم. درک این موضوع خیلی ساده است و فکر می‌کنم همه

به گزارش خبرگزاری برنا، رودری، ستاره منچسترسیتی اخطار داده بازیکنان خسته هستند و علت آن برنامه فشرده بازی‌های فیفا است. وی تهدید کرده در صورت عدم اصلاح این برنامه بازیکنان اعتصاب خواهند کرد.

ستاره ۲۸ساله در این خصوص گفت: به نظرم به اعتصاب نزدیک هستیم. درک این موضوع خیلی ساده است و فکر می‌کنم همه هم عقیده هستیم. از هر بازیکنی که بپرسید همین نظر را دارد. به لحظه‌ای رسیده‌ایم که هیچ چاره‌ای نداریم و باید عمل کنیم. نمی‌دانم چه رخ بدهد، اما موجب نگرانی ما است چون بازیکنان در این موضوع آسیب خواهند دید.

رودری ادامه داد: انجام ۶۰ یا ۷۰ بازی در طول یک فصل بسیار زیاد است. یک بازیکن در سطح بالا نمی‌تواند خود را به این تعداد بازی برساند. امسال شاید به  ۷۰ یا ۸۰ بازی برسیم. نمی‌دانم، شاید باید انقدر بازی کنیم تا از توان بیافتیم. این خیلی زیاد است.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn