کد خبر : 85537
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

این دروازه‌بان، مسی و رونالدوی گلرهاست!

این دروازه‌بان، مسی و رونالدوی گلرهاست!

تیبو کورتوآ دلیل اصلی پیروزی ۳-۱ مادرید در شب افتتاحیه فصل جدید لیگ قهرمانان بود. عملکرد بی‌نظیر کورتوآ در این بازی که شامل شش سیو (سه تای آن از داخل محوطه جریمه) بود، به مادرید کمک کرد تا به پیروزی دست یابد. سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان پیشین رئال مادرید، کورتوآ را «مارادونا، مسی، و کریستیانو رونالدوی

تیبو کورتوآ دلیل اصلی پیروزی ۳-۱ مادرید در شب افتتاحیه فصل جدید لیگ قهرمانان بود. عملکرد بی‌نظیر کورتوآ در این بازی که شامل شش سیو (سه تای آن از داخل محوطه جریمه) بود، به مادرید کمک کرد تا به پیروزی دست یابد.

سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان پیشین رئال مادرید، کورتوآ را «مارادونا، مسی، و کریستیانو رونالدوی دروازه‌بان‌ها معرفی کرد و گفت: «کورتوآ بهترین دروازه‌بانی است که دیده‌ام. در گذشته می‌گفتیم که مسی و مارادونا در بالاترین سطح قرار دارند، و حالا کورتوآ مشابه آن‌ها است؛ او مارادونا، مسی و کریستیانو رونالدوی دروازه‌بان‌هاست. او در سطحی بالاتر از بقیه قرار دارد و به ما عادت داده که سیوهای فوق‌العاده او را طبیعی بدانیم.»

کورتوآ که فصل گذشته با بازگشت از مصدومیت به رئال مادرید در فتح لیگ قهرمانان کمک کرد، همچنان نقشی کلیدی برای کارلو آنچلوتی ایفا می‌کند. این دروازه‌بان ۳۲ ساله در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از افت نداشته و همچنان به درخشش خود ادامه می‌دهد.

پس از کسب سه امتیاز از بازی در لیگ قهرمانان، رئال مادرید و کورتوآ آماده‌اند تا شنبه شب مقابل اسپانیول به میدان بروند و با کسب پیروزی در این بازی، فاصله خود را با بارسلونا، صدرنشین لیگ، کمتر کنند.

بیشتر بخوانید: عروسی در ۱۸ سالگی؟ این پسر خیلی دل و جرات دارد!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn