کد خبر : 85643
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۱۲ میلیارد کلاهبرداری ‏

دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۱۲ میلیارد کلاهبرداری ‏

بازدید:۳ صد آنلاین | رئیس پلیس فتای البرز از شناسایی و دستگیری یک فیشینگ ‏کار حرفه‌ای با اعتراف به کلاهبرداری سایبری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.    به گزارش صد آنلاین، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان

دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۱۲ میلیارد کلاهبرداری ‏

بازدید:۳

صد آنلاین | رئیس پلیس فتای البرز از شناسایی و دستگیری یک فیشینگ ‏کار حرفه‌ای با اعتراف به کلاهبرداری سایبری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

 

 به گزارش صد آنلاین، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مالباخته پس از مشاهده لینک سهام عدالت وارد درگاه جعلی بانک شده و بعد از وارد کردن اطلاعات حساب خود در این درگاه جعلی، متوجه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش می‌شود.

وی اظهار کرد: تحقیقات مأموران در این رابطه آغاز و پس از انجام اقدامات پیچیده پلیسی، یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان این پرونده از سراسر کشور شناسایی شده‌اند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده کماکان ادامه دارد.

جلیلیان اضافه کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این شخص ۱۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

مهر

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn