کد خبر : 85668
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

اعزام روزانه ۲۵۵ زائر عمره مفرده به سرزمین وحی

اعزام روزانه ۲۵۵ زائر عمره مفرده به سرزمین وحی

محمد حسین آجیلیان، مشاور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از روز گذشته عملیات عمره مفرده در فرودگاه‌های کشور آغاز شده است؛ گفت: روز گذشته عملیات عمره مفرده از فرودگاه شهر اصفهان آغاز شده و امروز عملیات پروازی از  فرودگاه مشهد انجام می‌شود. وی ادامه داد:

محمد حسین آجیلیان، مشاور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از روز گذشته عملیات عمره مفرده در فرودگاه‌های کشور آغاز شده است؛ گفت: روز گذشته عملیات عمره مفرده از فرودگاه شهر اصفهان آغاز شده و امروز عملیات پروازی از  فرودگاه مشهد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به جز فرودگاه امام خمینی (ره) عملیات عمره مفرده از ۱۵ ایستگاه هوایی انجام می‌شود و طبق برنامه ریزی که انجام شده روزانه یک پرواز به مدینه منوره انجام می‌شود.

مشاور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور توضیح داد: در هر پرواز ۲۵۵ مسافر جابه‌جا می‌شوند و تمامی عملیات جابه‌جایی و اعزام حجاج از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

آجیلیان با بیان اینکه دور اول اعزام حجاج تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد؛ گفت: در این دوره ۸۰ هزار زائر از ۱۵ ایستگاه هوایی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و بیش از نیمی از زائران هم از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

مشاور شرکت فرودگاه‌ها گفت: هنوز مرحله دوم اعزام زائران برای ماه‌های رجب، شعبان و رمضان شروع نشده و سازمان حج و زیارت لیستی ارائه نکرده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn