کد خبر : 85671
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

اسطوره پرسپولیس در باشگاه ۵۶ ساله/ از تیم جدید مهدوی‌کیا چه می‌دانیم؟

اسطوره پرسپولیس در باشگاه ۵۶ ساله/ از تیم جدید مهدوی‌کیا چه می‌دانیم؟

با اعلام باشگاه الجزیرة الحمرا امارات، مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که تا همین چند روز قبل یکی از اعضای کادر فنی تیم‌های پایه‌ای باشگاه هامبورگ محسوب می‌شد، هدایت این تیم در لیگ دسته دوم امارات را بر عهده گرفته است. اتفاقی که برای مهدوی کیا قطعاً چالش جدیدی به

با اعلام باشگاه الجزیرة الحمرا امارات، مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که تا همین چند روز قبل یکی از اعضای کادر فنی تیم‌های پایه‌ای باشگاه هامبورگ محسوب می‌شد، هدایت این تیم در لیگ دسته دوم امارات را بر عهده گرفته است. اتفاقی که برای مهدوی کیا قطعاً چالش جدیدی به حساب می‌آید چون سرمربی تیمی شده که حتی برای فوتبالدوستان ایرانی نیز تا حد زیادی ناشناخته محسوب می‌شود اما اگر بتواند همراه با این مجموعه به موفقیت برسد، قطعاً شرایطش برای حضور در تیم‌های بزرگتر نیز فراهم خواهد شد.

منطقه توریستی و مسکونی

جزیره الحمرا در واقع یک منطقه توریستی و مسکونی محسوب می‌شود که نزدیک به شهر راس الخیمه امارات واقع شده است. یکی از مناطق شناخته شده در امیرنشین راس الخیمه که این باشگاه فوتبال هم اسم خود را از همان جا گرفته است.

باشگاه ۵۶ ساله

تیم جدید مهدی مهدوی کیا اگرچه هم اکنون در لیگ دسته دوم امارات حضور دارد اما جزو باشگاه‌های قدیمی امارات محسوب می‌شود. این باشگاه سال ۱۹۶۸ تاسیس شده و هم اکنون ۵۶ سال قدمت دارد. البته تیم فوتبال جزیرة الحمرا چند سال پس از تاسیس این باشگاه فعالیت خود را آغاز کرد. آنها در منطقه راس الخیمه یک ورزشگاه با گنجایش ۲۰۰۰ نفر دارند.

بازیکنان خارجی

اگرچه جزیرة الحمرا تیم مطرحی در لیگ امارات محسوب نمی‌شود ولی چند بازیکن خارجی از کشورهایی همچون برزیل و مصر برایش توپ می‌زنند. باید ببینیم مهدوی کیا در آینده چه نفراتی را به آن اضافه می‌کند.

فاصله ۱۱۸ کیلومتری

مهدی مهدوی کیا هنگام کناره گیری از کادر فنی تیم‌های پایه‌ای باشگاه هامبورگ اعلام کرد قصد دارد فعالیت خود را روی آکادمی کیا که در دبی بازگشایی شده است متمرکز کند. قطعاً او حتی با وجود هدایت جزیره الحمرا، از آکادمی خود غافل نخواهد شد ولی با توجه به فاصله ۱۱۸ کیلومتری میان دبی و راس الخیمه، باید مرتب در حال تردد در این مسیر باشد مگر اینکه محل زندگی خود را به نزدیکی باشگاه جدیدش منتقل کرده و به صورت هفتگی به آکادمی کیا سرکشی کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn