کد خبر : 85907
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

ببعی قهرمان به سینماها می‌آید تا دل بچه‌ها را ببرد!

ببعی قهرمان به سینماها می‌آید تا دل بچه‌ها را ببرد!

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن سینمایی محبوب و دوست‌داشتنی «ببعی قهرمان» از روز چهارشنبه، ۴ مهر ماه، اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند. این خبر خوشحال‌کننده برای همه علاقه‌مندان به انیمیشن و به خصوص کودکان است. داستانی جذاب و آموزنده «ببعی قهرمان» با داستانی جذاب و آموزنده، کودکان را به دنیایی

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن سینمایی محبوب و دوست‌داشتنی «ببعی قهرمان» از روز چهارشنبه، ۴ مهر ماه، اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند. این خبر خوشحال‌کننده برای همه علاقه‌مندان به انیمیشن و به خصوص کودکان است.

داستانی جذاب و آموزنده

«ببعی قهرمان» با داستانی جذاب و آموزنده، کودکان را به دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی می‌برد. این انیمیشن که با تکنیک سه بعدی ساخته شده، سعی دارد تا به کودکان بیاموزد که با تلاش و پشتکار می‌توان به همه آرزوها رسید.

تیمی حرفه‌ای و با تجربه

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری ساخته شده است. تیم سازنده «ببعی قهرمان» با بهره‌گیری از تجربیات خود، موفق شده‌اند انیمیشنی جذاب و باکیفیت را تولید کنند.

جوایزی معتبر

«ببعی قهرمان» پیش از این در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین انیمیشن شده است. این جایزه نشان از کیفیت بالای این انیمیشن و استقبال منتقدان از آن دارد.

پوستر جدید و جذاب

در آستانه اکران، پوستر جدیدی از این انیمیشن با طراحی میکائیل براتی رونمایی شده است که طراحی زیبا و چشم‌نواز آن، نوید یک انیمیشن جذاب و دیدنی را می‌دهد.

محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج

«ببعی قهرمان» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت مؤسسه «قاب رؤیا» و همکاری شرکت رایمون مدیا تولید شده است. پخش این انیمیشن نیز بر عهده شرکت بهمن سبز می‌باشد.

چرا باید ببعی قهرمان را دید؟

  • داستانی جذاب و آموزنده
  • انیمیشنی باکیفیت و زیبا
  • شخصیت‌های دوست‌داشتنی
  • جوایز معتبر
  • مناسب برای تمام اعضای خانواده

«ببعی قهرمان» یک انیمیشن ایرانی باکیفیت و جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم کند. این انیمیشن با داستان آموزنده و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، می‌تواند الگویی برای کودکان باشد.

پیشنهاد می‌شود از دست دادن این انیمیشن جذاب غافل نشوید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn