کد خبر : 85920
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

گل‌گهر امسال نفرات زیادی جذب کرد/ کار سختی خواهیم داشت

گل‌گهر امسال نفرات زیادی جذب کرد/ کار سختی خواهیم داشت

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر در حالی قرار است در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم بروند که به دلیل عدم برگزاری مسابقه آنها در هفته چهارم به دلیل حضور سرخابی‌ها در لیگ نخبگان، یک هفته بیشتر از سایر تیم‌ها در تعطیلات لیگ بودند. درباره این موضوع و موارد بیشتر محرم نویدکیا، سرمربی

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر در حالی قرار است در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم بروند که به دلیل عدم برگزاری مسابقه آنها در هفته چهارم به دلیل حضور سرخابی‌ها در لیگ نخبگان، یک هفته بیشتر از سایر تیم‌ها در تعطیلات لیگ بودند. درباره این موضوع و موارد بیشتر محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* تارتار مربی باسابقه‌ای است
درباره بازی گل‌گهر می‌توانم بگویم که ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. آقای تارتار یکی از باسابقه‌ترین مربیان ایران است. همیشه در هر تیمی که بوده نتایج خیلی خوبی گرفته و ثبات خیلی خوبی داشته و این نشان می‌دهد ما بازی فوق‌العاده سختی با این تیم داریم.

* گل‌گهر کیفیتش را ثابت کرده
گل‌گهر در سه هفته‌ای که بازی کرده نشان داده تیمی باکیفیت است و بازی کردن با چنین تیمی سخت و چالش برانگیز است. آنها امسال نفرات زیادی جذب کردند که همگی باکیفیت هستند و این مسئله می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

* چالش احتمالی دوری از شرایط بازی
متاسفانه یا خوشبختانه هم ما و هم گل‌گهر نتوانستیم بازی هفته چهارم را برگزار کنیم چون با استقلال و پرسپولیس بازی داشتیم و به همین دلیل فاصله زیادی را از مسابقات دور بودیم که ممکن است این مسئله یک چالش برای هر دو تیم باشد.

* امتیازات این بازی مهم است
در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. سعی کردیم با یکی دو بازی دوستانه خود را در شرایط بازی نگه داریم. قبل از هر چیزی امیدوارم بازی باکیفیتی باشد که تماشاگران از آن لذت ببرند و بعد هم بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم. قطعا امتیازات این بازی هم برای ما و هم برای گل‌گهر بسیار مهم است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn