کد خبر : 85945
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

در میلان من رئیس هستم

در میلان من رئیس هستم

به گزارش خبرگزاری برنا، اسطوره و بازیکن باشگاه آث میلان زلاتان ابراهیموویچ تاکید کرده او رئیس باشگاه است. او که سابقه بازی برای تیم‌های پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و بارسلونا را در کارنامه دارد در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد باشگاه فعالیت می‌کند. ستاره ۴۲ ساله در خصوص پست اجرایی خود گفت: من اینجا

به گزارش خبرگزاری برنا، اسطوره و بازیکن باشگاه آث میلان زلاتان ابراهیموویچ تاکید کرده او رئیس باشگاه است. او که سابقه بازی برای تیم‌های پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و بارسلونا را در کارنامه دارد در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد باشگاه فعالیت می‌کند. ستاره ۴۲ ساله در خصوص پست اجرایی خود گفت: من اینجا رئیس هستم و مسئولیت دارم. دیگران همه برای من کار می‌کنند. وقتی که شیر کنار برود بچه گربه‌ها جای او را می‌گیرند و زمانی که شیر بازگردد بچه گربه‌ها فرار می‌کنند.

وی تاکیدکرد: حرف‌های زیادی در باشگاه وجود دارد، اما من تنها به کار کردن فکر می‌کنم. به دلایل شخصی از کارم دور بودم، اما اکنون از روز اول اینجا هستم.

آث میلان که تابستان پر جنب و جوشی داشت خرید‌های خوبی نظیر تامی آبراهام، آلوارو موراتا، یوسف فوفانا، استراینجا پاولوویچ و امرسون رویال را به سرانجام رساند، اما در حال حاضر در جدول سری آ در رتبه دهم جدول حضور دارد.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn