کد خبر : 85951
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

تیم برتون دوباره به دنیای ونزدی بازگشت!

تیم برتون دوباره به دنیای ونزدی بازگشت!

به گزارش بازیگر 360 ، تیم برتون، کارگردان خلاق و محبوب هالیوود، بار دیگر به عنوان کارگردان به این پروژه هیجان‌انگیز پیوسته است. بر اساس تایید سازندگان سریال، برتون وظیفه کارگردانی ۴ قسمت از فصل دوم سریال Wednesday را برعهده خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، برتون در فصل اول نیز با کارگردانی ۴ قسمت اول،

به گزارش بازیگر 360 ، تیم برتون، کارگردان خلاق و محبوب هالیوود، بار دیگر به عنوان کارگردان به این پروژه هیجان‌انگیز پیوسته است. بر اساس تایید سازندگان سریال، برتون وظیفه کارگردانی ۴ قسمت از فصل دوم سریال Wednesday را برعهده خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، برتون در فصل اول نیز با کارگردانی ۴ قسمت اول، دنیای تاریک و جذاب ونزدی آدامز را برای مخاطبان خلق کرد. همکاری موفق او با جنا اورتگا در نقش ونزدی و استقبال گسترده از فصل اول، باعث شد تا سازندگان برای فصل دوم نیز او را انتخاب کنند.

آلفرد گاف و مایلز میلار، سازندگان سریال، در مصاحبه‌ای اعلام کردند که از همکاری مجدد با تیم برتون بسیار هیجان‌زده هستند. آن‌ها برتون را کارگردانی پرشور و متعهد توصیف کردند که عاشق دنیای Wednesday است و می‌خواهد بهترین‌ها را برای این سریال رقم بزند.

چه کسانی در فصل دوم حضور دارند؟

علاوه بر جنا اورتگا در نقش ونزدی، بازیگران محبوب فصل اول مانند اما مایرز، کاترین زتا جونز، لوئیس گازمن و آیزاک اوردونز نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت. همچنین، بازیگران جدیدی نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به هانتر دوهان، جورجیا فارمر، فرد ارمیسن و جو ساندی اشاره کرد.

فصل دوم چه زمانی پخش می‌شود؟

انتظار می‌رود فصل دوم سریال Wednesday در ۸ قسمت تولید شود و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

بازگشت تیم برتون به فصل دوم سریال Wednesday، خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این سریال است. با توجه به موفقیت فصل اول و استعداد بی‌نظیر تیم برتون، می‌توان انتظار داشت که فصل دوم نیز یک اثر هنری و جذاب باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn