کد خبر : 85956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

همتی: مشکلات رفع تعهدات ارزی واردکنندگان با ایجاد تبصره حل شود

همتی: مشکلات رفع تعهدات ارزی واردکنندگان با ایجاد تبصره حل شود

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: موضوع ایفای تعهدات ارزی و مقررات مربوط به آن از دوره‌ای که بنده رئیس‌کل بانک مرکزی بودم، برای حمایت از بازرگان خوب و تولید کننده مطرح و اجرا شد و خواهش من از دوستان بخش خصوصی این است که این موضوع

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: موضوع ایفای تعهدات ارزی و مقررات مربوط به آن از دوره‌ای که بنده رئیس‌کل بانک مرکزی بودم، برای حمایت از بازرگان خوب و تولید کننده مطرح و اجرا شد و خواهش من از دوستان بخش خصوصی این است که این موضوع را منتفی نکنند.

وی یادآور شد: مقررات مربوط به رفع تعهدات ارزی بر مبنای معیارهای تشخیص یک بازرگان و تولیدکننده خوب در نظر گرفته شد، البته به مرور تغییراتی در آن حاصل شد و پیشنهاد من این است که اگر در مواردی خاص این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده به صورت تبصره و استثنا آن موارد حل شود و کلیت موضوع که در واقع حمایت از بازرگان خوب است به قوت خود باقی بماند.

برپایه این گزارش، فعالان بخش خصوصی در این نشست به طرح مشکلات خود در خصوص رفع تعهدات ارزی پرداختند و از دولت بازنگری در مقررات مربوط به مهلت رفع تعهدات ارزی را خواستار شدند.

وزیر اقتصاد پس از شنیدن نظرات وارد کنندگان و مشکلات فعالان بخش خصوصی در این زمینه دستورات لازم را برای کاهش دغدغه‌های آنها صادر کرد.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn