کد خبر : 85959
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

طارمی چرا نتوانست از انگلیس خارج شود؟

طارمی چرا نتوانست از انگلیس خارج شود؟

بسته شدن زود هنگام فرودگاه منچستر باعث شد که اینتر چاره دیگری جز ماندن در انگلیس نداشته باشد. به گزارش زنهار، اینتر شب گذشته در چارچوب دیدار‌های مرحله گروهی فصل جدید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و توانست این تیم را تساوی بدون گل در خانه‌اش متوقف


بسته شدن زود هنگام فرودگاه منچستر باعث شد که اینتر چاره دیگری جز ماندن در انگلیس نداشته باشد.


 طارمی چرا نتوانست از انگلیس خارج شود؟


به گزارش زنهار، اینتر شب گذشته در چارچوب دیدار‌های مرحله گروهی فصل جدید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و توانست این تیم را تساوی بدون گل در خانه‌اش متوقف کند و با یک امتیاز از انگلیس به خانه برگردد.

با توجه به فشردگی دیدار‌های این فصل و این که اینتر باید هفته آینده در رقابت‌های سری آ ایتالیا به میدان برود، بازیکنان این تیم در انتظار پرواز برگشت به ایتالیا پس از پایان بازی بودند که معمولا برای همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های اروپایی برقرار است و همیشه با پروازی اختصاصی انجام می‌شود.

اما این اتفاق برای اینتر رخ نداد و بازیکنان این تیم شب گذشته در هتلی در شهر منچستر ماندگار شدند تا صبح امروز بتوانند بار دیگر به شهر میلان در ایتالیا برگردند و آماده انجام تمرینات ریکاوری و آماده سازی برای بازی هفته آینده شوند و دلیل این اتفاق که از سوی سرمربی این تیم مطرح شد بسیار جالب بود.

اینزاگی در نشست خبری پس از این بازی درباره ماندگار شدن تیمش در انگلیس گفت: «ما قرار است فردا به سمت خانه پرواز کنیم. ظاهرا فرودگاه شهر منچستر خیلی زود بسته شده است؛ بنابراین ما باید امشب را در هتلی در این شهر بمانیم و چاره دیگری نداریم.»

منبع: ورزش سه






منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn