کد خبر : 85961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

پوستر جدید فصل دوم سریال Squid Game قربانی بعدی را لو می‌دهد!

پوستر جدید فصل دوم سریال Squid Game قربانی بعدی را لو می‌دهد!

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال هیجان‌انگیز Squid Game (بازی مرکب) که با صبر و شکیبایی منتظر فصل دوم هستند، اکنون با خبر خوشی روبرو شده‌اند. حساب توییتر نتفلیکس پوستر جدیدی از این سریال منتشر کرده که تصویری هولناک از قربانی بعدی بازی‌های مرگبار را به نمایش می‌گذارد. با وجود اینکه تا پخش فصل

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال هیجان‌انگیز Squid Game (بازی مرکب) که با صبر و شکیبایی منتظر فصل دوم هستند، اکنون با خبر خوشی روبرو شده‌اند. حساب توییتر نتفلیکس پوستر جدیدی از این سریال منتشر کرده که تصویری هولناک از قربانی بعدی بازی‌های مرگبار را به نمایش می‌گذارد.

پوستر جدید فصل دوم سریال Squid Game قربانی بعدی را لو می‌دهد!

با وجود اینکه تا پخش فصل دوم این سریال محبوب باید تا تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) منتظر بمانیم، اما انتشار این پوستر هیجان طرفداران را دوچندان کرده است. به زودی نیز تیزری از فصل دوم در رویداد Geeked Week منتشر خواهد شد تا این انتظار شیرین را برای طرفداران کمی کوتاه‌تر کند.

داستان فصل دوم:

در فصل دوم، سونگ گی-هون (با بازی لی جونگ-جه) پس از پیروزی در بازی‌های مرگبار فصل اول، تصمیم می‌گیرد تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. او با استفاده از ثروتی که به دست آورده، به دنبال فردی می‌گردد که مسئول برگزاری این بازی‌ها است. اما جستجوی او او را به مسیری خطرناک‌تر از آنچه تصور می‌کرد می‌کشاند و مجبور می‌شود دوباره وارد بازی شود.

بازیگران فصل دوم:

علاوه بر بازیگران فصل اول مانند لی جونگ-جه، لی بیونگ هون، وی ها جون و گونگ یو، بازیگران جدیدی نیز به فصل دوم اضافه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون اشاره کرد.

پایان سریال:

سازندگان سریال اعلام کرده‌اند که Squid Game با فصل سوم به پایان خواهد رسید.

با توجه به موفقیت چشمگیر فصل اول و انتشار پوستر جدید و هیجان‌انگیز، انتظار می‌رود فصل دوم سریال Squid Game نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. طرفداران این سریال می‌توانند با خیالی آسوده تا تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ منتظر پخش فصل جدید باشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn