کد خبر : 85975
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

رونمایی شبانه استقلال از دو بازیکن

رونمایی شبانه استقلال از دو بازیکن

به گزارش خبرگزاری برنا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرد ابوالفضل زمانی هافبک دفاعی جوان فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی سه ساله به تیم استقلال پیوست. زمانی که علاوه بر توانایی بازی در هافبک میانی و دفاعی، می‌تواند در پست دفاع راست هم بازی کند، فصل گذشته با ۱۸ سال و ۳۴ روز جوان‌ترین بازیکن

به گزارش خبرگزاری برنا، رسانه رسمی استقلال اعلام کرد ابوالفضل زمانی هافبک دفاعی جوان فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی سه ساله به تیم استقلال پیوست.

زمانی که علاوه بر توانایی بازی در هافبک میانی و دفاعی، می‌تواند در پست دفاع راست هم بازی کند، فصل گذشته با ۱۸ سال و ۳۴ روز جوان‌ترین بازیکن پیکان در لیگ بیست‌و‌سوم لقب گرفت و ۲ بار در لیگ برتر برای این تیم موفق به گلزنی شد. او عضو تیم ملی جوانان است و در کارنامه او گلزنی برابر انگلیس در جام جهانی نوجوانان دیده می‌شود.

این رسانه در ادامه اعلام کرد: «پس از درخواست و تاکید کادر فنی، امیرعلی صادقی هافبک تهاجمی و آینده‌دار استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا چهارمین سال حضور خود در استقلال را تجربه کند.

همچنین عباس شرفی که چندی پیش قرارداد خود را با استقلال امضا کرده بود ولی به دلیل مشکل سقف بودجه نتوانسته بود وارد لیست آبی‌ها شود، با حل این مشکل، کارت بازی‌اش صادر شد تا بتواند استقلال را همراهی کند.

شرفی سابقه حضور در فولاد خوزستان، پیکان و گل‌گهر را در کارنامه دارد.این هافبک ۲۲ ساله افتخار کاپیتانی تیم ملی جوانان و بازی در تیم ملی امید را هم در کارنامه خود دارد.»

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn