کد خبر : 85999
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۵۲

رسم تیراندازی در عروسی ۵ مصدوم بر جای گذاشت

رسم تیراندازی در عروسی ۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش پارسینه؛ فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به مجروحیت تعدادی جوان در حاشیه یکی از روستاها، بلافاصله مأموران انتظامی و امنیت عمومی به محل اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد در یک مراسم عروسی بدلیل رسم غلط تیراندازی، چند تیر شلیک شده از یک اسلحه شکاری به

به گزارش پارسینه؛ فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به مجروحیت تعدادی جوان در حاشیه یکی از روستاها، بلافاصله مأموران انتظامی و امنیت عمومی به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد در یک مراسم عروسی بدلیل رسم غلط تیراندازی، چند تیر شلیک شده از یک اسلحه شکاری به ۵ جوان برخورد و آن‌ها را مصدوم کرده است که با سرعت عمل مأموران عامل این تیراندازی طی چند ساعت بعد در یکی از روستاهای همجوار دستگیر شد.

سلاح شکاری به کار رفته در این تیراندازی حادثه‌ساز کشف شد.

رسم نادرست تیراندازی در مراسمات عروسی بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است که دراین‌رابطه لازم است اهتمام ویژه‌ای توسط دستگاه‌های متولی، سران و بزرگان قبایل، معتمدان و متنفذان اجتماعی نسبت به این مسئله صورت پذیرد تا شاهد حذف این مورد در نسل‌های امروز و آینده باشیم.

 


منبع:


فارس

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn