کد خبر : 86077
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۲۲

پرسپولیس مثل بازی با الاهلی باشد، هیچ تیمی جلودارش نیست

پرسپولیس مثل بازی با الاهلی باشد، هیچ تیمی جلودارش نیست

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد بازی پرسپولیس برابر الاهلی تاکیدکرد: بازی فوق العاده خوبی بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد ولی مهمترین اتفاق در این بازی این بود که در اول بازی غافلگیر شدیم. تیم الاهلی هم وقتی در دقایق اول بازی وقتی گل زد حالت

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد بازی پرسپولیس برابر الاهلی تاکیدکرد: بازی فوق العاده خوبی بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد ولی مهمترین اتفاق در این بازی این بود که در اول بازی غافلگیر شدیم. تیم الاهلی هم وقتی در دقایق اول بازی وقتی گل زد حالت دفاعی به خودش گرفت و این باعث شد تا پرسپولیس به خودش بیاید. در ادامه کار‌های ترکیبی زیادی را از پرسپولیس دیدیم. در مجموع در این دیدار نمایش فوق العاده‌ای را از تیم شاهد بودیم. تنها مساله این است که در بخش دفاعی یک مقدار ذره ناهماهنگی وجود دارد و فکر می‌کنم این مشکل باید هرچه سریع‌تر مرتفع شود و پرسپولیس به راحتی گل نخورد. 

وی افزود: راحت گل خوردن در بازی‌های لیگ هم برای این تیم اتفاق افتاده و پرسپولیس شاهد بودیم که این مساله یعنی وجود ناهماهنگی. نه اینکه در فاز دفاعی ما بازیکن خوب حضور ندارد. اتفاقا بازیکنان فوق‌العاده‌ای در قلب دفاع پرسپولیس وجود دارد و در کناره‌ها هم شاهد درخشش ایوب و میلاد محمدی هستیم و در کناره‌ها هم کار‌های ترکیبی زیادی را شاهد هستیم.

این پیشکسوت در مورد مشکل گلزنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بخش حمله بازیکنان ما شاید اگر در ضربات آخر اگه یک مقدار دقت بیشتری داشتند، می‌توانستیم حداقل بازی را به مساوی بکشانیم. وقتی تیمی که گل نمی‌زند با مشکل ضددحملات حریف روبرو می‌شود و اتفاقی که در این دیدار رخ داد، به همین دلیل بود.

کلهر در مورد وضعیت پرسپولیس در بازی‌های آینده اش تصریح کرد: فکر می‌کنم مساله‌ای که برای بازی‌های آینده تیم خیلی مهم است این است که تیم در زمان حمله باید فضا‌های پشت دفاع رو ببندد و این مساله کمک می‌کند پرسپولیس تا بتواند نتایج لازمو را به دست آورد. ولی در مجموع تیم وضعیت خوبی دارد به گونه‌ای که حتی می‌توانم بگویم نفراتش نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده است و این هنر گاریدو است که بتواند مهره چینی درستی داشته باشد در این صورت این تیم می‌تواند دوباره قهرمان شود. حضور بازیکنان و ستاره زیاد شاید در بعضی مواقع جواب عکس می‌دهد و بعضا باعث حواشی زیادی می‌شود.

 
وی در پایان در مورد بازی برابر آلومینیوم در لیگ برتر گفت: آلومینیوم در سال‌های قبل معمولا برای پرسپولیس دردسر‌هایی را ایجاد کرده است ولی اگر پرسپولیس در این بازی و دیدار‌های بعدی اش نمایش خوب خود برابر الاهلی عربستان را تکرار کند، هیچ تیمی نمی‌تواند جلودارش باشد.

انتهای پیام/ 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn